hreczi911 utworzono 7 lutego utworzono 7 lutego Co jakis czas podczas uzytkowania komputera wyswietla mi sie takie okiekno z napisem putty network error software caused connection abort I czy przez to moze mie wywalac intenret na 5s? jak to naprawic? Addition.txt FRST.txt
Bromidum komentarz 7 lutego komentarz 7 lutego (edytowane) 1) Odinstaluj z poziomu panelu sterowania dodaj/usuń programy: - Driver Booster 11 - PuTTY - PingZapper 2) Uruchom FRST/FRST64.exe, wciśnij kombinację klawiszy ctrl + y. Otworzy się notatnik, do którego wklej zawartość skryptu. Zamknij i zapisz. W FRST kliknij „napraw” → CloseProcesses: CreateRestorePoint: HKU\S-1-5-21-306861176-1418501195-1031281504-1001\...\RunOnce: [Uninstall 23.246.1127.0002] => C:\Windows\system32\cmd.exe /q /c rmdir /s /q "C:\Users\hrecz\AppData\Local\Microsoft\OneDrive\23.246.1127.0002" [0 2024-02-02] () <==== UWAGA [zerobajtowy plik/folder] HKU\S-1-5-18\...\Run: [] => [X] HKU\S-1-5-21-306861176-1418501195-1031281504-1001\...\Run: [MicrosoftEdgeAutoLaunch_8A77CD128F7FCAD7E15E0C22BB824A93] => "C:\Program Files (x86)\Microsoft\Edge\Application\msedge.exe" --no-startup-window --win-session-start [3788736 2024-02-05] (Microsoft Corporation -> Microsoft Corporation) HKU\S-1-5-21-306861176-1418501195-1031281504-1001\...\RunOnce: [Delete Cached Update Binary] => C:\Windows\system32\cmd.exe /q /c del /q "C:\Users\hrecz\AppData\Local\Microsoft\OneDrive\Update\OneDriveSetup.exe" (Brak pliku) HKU\S-1-5-21-306861176-1418501195-1031281504-1001\...\RunOnce: [Delete Cached Standalone Update Binary] => C:\Windows\system32\cmd.exe /q /c del /q "C:\Users\hrecz\AppData\Local\Microsoft\OneDrive\StandaloneUpdater\OneDriveSetup.exe" (Brak pliku) Task: {62315C36-52F6-4689-89FD-7D13DB642A6C} - System32\Tasks\Adobe Acrobat Update Task => C:\Program Files (x86)\Common Files\Adobe\ARM\1.0\AdobeARM.exe [1566200 2023-09-21] (Adobe Inc. -> Adobe Inc.) Task: {DBFB45C7-37CB-4C6B-9CCD-FCC5BB283C0F} - System32\Tasks\Driver Booster SkipUAC (hrecz) => C:\Program Files (x86)\IObit\Driver Booster\11.2.0\DriverBooster.exe [9045480 2023-12-19] (IObit CO., LTD -> IObit) Task: {F351EBD6-75A7-41AE-A512-F4FB0060F33E} - System32\Tasks\Driver Booster Update => C:\Program Files (x86)\IObit\Driver Booster\11.2.0\AutoUpdate.exe [2524648 2023-11-09] (IObit CO., LTD -> IObit) Task: {262F6452-8291-4B9F-866F-F1AC12D15C2F} - System32\Tasks\IUM-F1E24CA0-B63E-4F13-A9E3-4ADE3BFF3473 => C:\Program Files (x86)\Intel\Intel(R) Update Manager\bin\iumsvc.exe --automatic (Brak pliku) Tcpip\Parameters: [DhcpNameServer] 192.168.1.1 Tcpip\..\Interfaces\{115c93a7-67a6-4e48-bd22-54ad17d3a510}: [DhcpNameServer] 192.168.1.1 Tcpip\..\Interfaces\{115c93a7-67a6-4e48-bd22-54ad17d3a510}: [DhcpDomain] lan C:\Users\hrecz\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Extensions\gighmmpiobklfepjocnamgkkbiglidom CHR HKLM-x32\...\Chrome\Extension: [efaidnbmnnnibpcajpcglclefindmkaj] HKU\S-1-5-21-306861176-1418501195-1031281504-1001\Software\Classes\.exe: => <==== UWAGA FirewallRules: [{BEB73355-9409-4687-8ED0-37D41052BA43}] => (Allow) C:\Program Files (x86)\Pingzapper\Pingzapper.exe => Brak pliku FirewallRules: [{33F4B17C-BA57-40D9-8023-4FA58E480FCA}] => (Allow) C:\Program Files (x86)\Pingzapper\Pingzapper.exe => Brak pliku FirewallRules: [{8F8F6ACC-65E8-4B00-B65C-0B7D0A691865}] => (Allow) C:\Program Files (x86)\Pingzapper\Pingzapper.exe => Brak pliku FirewallRules: [{5AFE25EF-A825-4797-B248-580F454614A3}] => (Allow) C:\Program Files (x86)\Pingzapper\Pingzapper.exe => Brak pliku FirewallRules: [{4BF1C705-3067-4099-87DF-914F4310ECF8}] => (Allow) c:\program files (x86)\exitlag\exitlag.exe => Brak pliku FirewallRules: [{7B4EA264-9FFC-40A6-9D8E-6DC2C3FFEA85}] => (Allow) c:\program files (x86)\exitlag\exitlag.exe => Brak pliku CMD: DISM.exe /Online /Cleanup-image /Restorehealth CMD: sfc /scannow EmptyEventLogs: EmptyTemp: Plik naprawczy przeznaczony jest tylko dla autora wątku! Po wykonaniu skryptu i ponownym uruchomieniu załącz utworzony fixlog.txt 3) Wykonaj skan RogueKiller Anti Malware → https://www.adlice.com/roguekiller/#alt_download Zalecane pobranie wersji przenośnej (portable). Przed uruchomieniem pełnego skanowania należy włączyć w ustawieniach bezsygnaturowy „moduł MaIPE (BETA)”; opcjonalnie „skanuj z pełną wydajnością” (ustawienia → ustawienia skanowania). 4) Zmień serwer DNS na Quad9 → https://www.youtube.com/embed/aujUl3yt6nM?autoplay=1 (podstawowy 9.9.9.9, zapasowy 149.112.112.112) Poradnik do Chrome → https://soo.bearblog.dev/chrome/ Edytowane 8 lutego przez Bromidum 1
hreczi911 komentarz 7 lutego Autor komentarz 7 lutego @Bromidum Nie moge odinstalowac pingzapera poniewaz uzywam go do paru aplikacji
Bromidum komentarz 7 lutego komentarz 7 lutego Spróbuj - najwyżej zainstalujesz po jakimś czasie jeszcze raz.
hreczi911 komentarz 7 lutego Autor komentarz 7 lutego @Bromidum ja rozumiem, ale nie moge poniewaz apliakcje ktore korzystaja z niego chodza 24/7
toska78 komentarz 8 lutego komentarz 8 lutego (edytowane) Wbrew temu co pisałeś w 1 temacie i według logu na liście zainstalowanych aplikacji jest: Cytuj PuTTY release 0.80 (64-bit) (HKLM\...\{98B86AF9-EC3E-49F8-8B34-B48837CC5719}) (Version: 0.80.0.0 - Simon Tatham) więc chociaż to spróbuj odinstalować. Edytowane 8 lutego przez toska78 1
hreczi911 komentarz 8 lutego Autor komentarz 8 lutego @toska78 Bo zainstwalolem i probowalem cos robic wczoraj z jakims filmikiem z yt i jak narazie od wczoraj nie wyswietilo sie nic zobaczymy za pare h / dni czy dalej bedzie problem
toska78 komentarz 8 lutego komentarz 8 lutego Skoro tak to jeśli konfiguracja w tej aplikacji pomogła i komunikat już się nie będzie pokazywał, będzie można ją testowo odinstalować (tym bardziej jak nie korzystasz) jak przez te kilka dni będzie spokój z komunikatem. 1
Wciąż szukasz rozwiązania problemu? Napisz teraz na forum!
Możesz zadać pytanie bez konieczności rejestracji - wystarczy, że wypełnisz formularz.