hreczi911 utworzono 7 lutego utworzono 7 lutego Co jakis czas podczas uzytkowania komputera wyswietla mi sie takie okiekno z napisem putty network error software caused connection abort I czy przez to moze mie wywalac intenret na 5s? jak to naprawic?
Anawa komentarz 7 lutego komentarz 7 lutego Korzystasz z programu "PuTTY"? Jeżeli nie, to przeskanuj komputer programem Malwarebytes (bezpłatna wersja) - https://pl.malwarebytes.com/mwb-download/thankyou/
hreczi911 komentarz 7 lutego Autor komentarz 7 lutego @Anawa nie korzystam nie instlowalem go nigdy po zmianie intenrtu przejscie z upc na lokalny swiatolowod takie kominiakty sie pokazuja Malwarebytes www.malwarebytes.com -Szczegóły raportu- Data skanowania: 07.02.2024 Czas skanowania: 18:50 Plik raportu: 52e3709e-c5e1-11ee-82e7-74563c944980.json -Informacje o oprogramowaniu- Wersja: 4.6.8.311 Wersja komponentów: 1.0.2249 Aktualna wersja pakietu: 1.0.80628 Licencja: Wersja próbna -Informacje o systemie- System operacyjny: Windows 10 (Build 19045.3996) Procesor: x64 System plików: NTFS Użytkownik: DESKTOP-NSPKV31\hrecz -Wyniki skanowania- Typ skanowania: Pełne skanowanie Skan zapoczątkowany przez: Ręcznie Wynik: Ukończono Obiekty przeskanowane: 234228 Wykryte zagrożenia: 7 Zagrożenia poddane kwarantannie: 0 Czas, który upłynął: 1 min, 14 s -Opcje skanowania- Pamięć: Włączony Autostart: Włączony System plików: Włączony Archiwa: Włączony Rootkity: Wyłączony Heurystyka: Włączony Potencjalnie niepożądany program (PUP): Wykrywanie Potencjalnie niepożądana modyfikacja: Wykrywanie -Szczegóły skanowania- Proces: 0 (Nie wykryto zagrożeń) Moduł: 0 (Nie wykryto zagrożeń) Klucz rejestru: 3 Generic.Malware/Suspicious, HKLM\SOFTWARE\MICROSOFT\WINDOWS NT\CURRENTVERSION\SCHEDULE\TASKCACHE\TREE\Notification Center, Brak akcji, 0, 392686, , , , , , Generic.Malware/Suspicious, HKLM\SOFTWARE\MICROSOFT\WINDOWS NT\CURRENTVERSION\SCHEDULE\TASKCACHE\TASKS\{229AB16D-3A4B-41B5-96DF-F183DBC6EF6A}, Brak akcji, 0, 392686, , , , , , Generic.Malware/Suspicious, HKLM\SOFTWARE\MICROSOFT\WINDOWS NT\CURRENTVERSION\SCHEDULE\TASKCACHE\LOGON\{229AB16D-3A4B-41B5-96DF-F183DBC6EF6A}, Brak akcji, 0, 392686, , , , , , Wartość rejestru: 0 (Nie wykryto zagrożeń) Dane rejestru: 0 (Nie wykryto zagrożeń) Strumień danych: 0 (Nie wykryto zagrożeń) Folder: 0 (Nie wykryto zagrożeń) Plik: 4 Generic.Malware/Suspicious, C:\WINDOWS\SYSTEM32\TASKS\Notification Center, Brak akcji, 0, 392686, , , , , EC8675AFE9D0C07BBF373E4BC933AD93, D92E17E90A6401E56115155DB7EC3B8EA03D65293DC2F75CC8AE68CE1820F501 Generic.Malware/Suspicious, C:\PROGRAMDATA\NOTIFICATION CENTER\SERVICE.NOTIFICATION.UPDATER.EXE, Brak akcji, 0, 392686, 1.0.80628, , shuriken, , ACD8116925B8CE6CFAD45B18D24B898A, 93A264273FA4582B62520CB1BCB627E88706B4B7AD5B1756198894908853EAB2 Adware.InstallCore, C:\USERS\HRECZ\DESKTOP\TIBIA OPCJE\OPCJE.RAR, Brak akcji, 1922, 658314, 1.0.80628, , ame, , D4F897B321B5E4565817C355E5101391, 490874C8B8001FDF0F5DB27662301568731E5D1740DD008854B846B6AC0D9C84 PUP.Optional.BundleInstaller, C:\USERS\HRECZ\DOWNLOADS\OPEN-BROADCASTER-SOFTWARE-27.2.4-INSTALLER_S-36TA1.EXE, Brak akcji, 89, 1139029, 1.0.80628, , ame, , 0A79DF920301D5CCBB6C50D8E81E64F5, 97FE61EFE550679C4EF18D948800DD2C1BD1B2FCC9B2176DD6043B690B97EDB3 Sektor fizyczny: 0 (Nie wykryto zagrożeń) WMI: 0 (Nie wykryto zagrożeń) (end)
toska78 komentarz 7 lutego komentarz 7 lutego (edytowane) Zobacz w trybie czystego rozruchu czy też wyskakuje ten komunikat skoro software caused connection abort oznacza że oprogramowanie spowodowało przerwanie połączenia. Wątpię że to jest spowodowane jakimś procesem systemowym. Edytowane 7 lutego przez toska78
hreczi911 komentarz 7 lutego Autor komentarz 7 lutego @toska78 tylko problem jest taki, ze np pc chodzi 16h i po 16h wyskakuje cos takiego i nieraz jest 3x pod rzad a czasami w odstpeach 5 min a nie od razu po wlaczeniu pc
toska78 komentarz 7 lutego komentarz 7 lutego No więc o czym to świadczy? Widzę że założyłeś temat też na innym forum gdzie pisałeś że ten komunikat nie zawsze oznacza przerwanie połączenia internetowego dlatego założyłem że problem jest bardziej po stronie jakiegoś oprogramowania (być może infekcji) a nie Twojego internetu (routera, dostawcy czy jakichś ustawień internetowych).
Anawa komentarz 7 lutego komentarz 7 lutego @hreczi911 załóż proszę temat w dziale "Bezpieczeństwo" i postępuj zgodnie z instrukcją z tematu (załącz do swojego tematu pliki FRST.txt i Addition.txt) - https://www.forumpc.pl/topic/277786-nieingerencyjne-narzędzia-do-tworzenia-logów-systemowych/?do=findComment&comment=2010191
Wciąż szukasz rozwiązania problemu? Napisz teraz na forum!
Możesz zadać pytanie bez konieczności rejestracji - wystarczy, że wypełnisz formularz.