draxidox utworzono 4 lutego utworzono 4 lutego Cześć, Mam laptopa Asus od kilku miesięcy. Nie włącza się. Miał on wolny slot na dysk oraz RAM. Po zakupie dołożyłem dodatkowy dysk SSD. Nie przenosiłem systemu, po prostu pełnił funkcję dodatkowego miejsca. Czy wysyłając teraz laptop na gwarancję, muszę ten dysk demontować? Będę jutro dzwonić do ASUS, ale tak to bym to sobie go już rozkręcił i go wymontował. Zdania w internecie są podzielone.
Anawa komentarz 4 lutego komentarz 4 lutego Cześć. Dla świętego spokoju wymontowałbym ten dodatkowy dysk. Różnie bywa, a zaoszczędzisz sobie czas, jeżeli miałoby się coś stać z dyskiem podczas sprawdzenia / naprawy laptopa.
draxidox komentarz 4 lutego Autor komentarz 4 lutego @Anawa A czy jak są tam zainstalowane gry i aplikację. To po wypięciu i wpięciu dalej one będą działać? Może pytanie głupie ale się nie znam.
draxidox komentarz 4 lutego Autor komentarz 4 lutego @Anawa Ale to co napisałeś jest w kontekście ewentualnego uszkodzenia dysku przez serwis, czy w ogóle nieprzyjęcia laptopa na serwis?
Anawa komentarz 4 lutego komentarz 4 lutego Ewentualnego uszkodzenia lub zawieruszenia się dysku. Oczywiście tak się nie powinno stać, ale lepiej dmuchać na zimne
Wciąż szukasz rozwiązania problemu? Napisz teraz na forum!
Możesz zadać pytanie bez konieczności rejestracji - wystarczy, że wypełnisz formularz.