x-kom hosting

ASUS TUF GAMING A15 - wysłanie na gwarancję a dodatkowy dysk

draxidox
utworzono
utworzono

Cześć,

 

Mam laptopa Asus od kilku miesięcy. Nie włącza się. Miał on wolny slot na dysk oraz RAM. Po zakupie dołożyłem dodatkowy dysk SSD. Nie przenosiłem systemu, po prostu pełnił funkcję dodatkowego miejsca. Czy wysyłając teraz laptop na gwarancję, muszę ten dysk demontować? Będę jutro dzwonić do ASUS, ale tak to bym to sobie go już rozkręcił i go wymontował. Zdania w internecie są podzielone. 

Anawa
komentarz
komentarz

Cześć.

 

Dla świętego spokoju wymontowałbym ten dodatkowy dysk. Różnie bywa, a zaoszczędzisz sobie czas, jeżeli miałoby się coś stać z dyskiem podczas sprawdzenia / naprawy laptopa.

draxidox
komentarz
komentarz

@Anawa A czy jak są tam zainstalowane gry i aplikację. To po wypięciu i wpięciu dalej one będą działać? Może pytanie głupie ale się nie znam. 

Anawa
komentarz
komentarz

Będą - tym bardziej, że nie jest to dysk systemowy.

draxidox
komentarz
komentarz

@Anawa Ale to co napisałeś jest w kontekście ewentualnego uszkodzenia dysku przez serwis, czy w ogóle nieprzyjęcia laptopa na serwis? 

Anawa
komentarz
komentarz

Ewentualnego uszkodzenia lub zawieruszenia się dysku. Oczywiście tak się nie powinno stać, ale lepiej dmuchać na zimne ;)

Wciąż szukasz rozwiązania problemu? Napisz teraz na forum!

Możesz zadać pytanie bez konieczności rejestracji - wystarczy, że wypełnisz formularz.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Strona wykorzystuje pliki cookies w celu prawidłowego świadczenia usług i wygody użytkowników. Warunki przechowywania i dostępu do plików cookies możesz zmienić w ustawieniach przeglądarki.