x-kom hosting

Modernizacja laptopa ASUS S510U - nowa karta graf., procesor i RAM

adrianok94
utworzono
utworzono

Witam wszystkich forumowiczów.

Posiadam laptopa ASUS model S510U o następujących parametrach:
płyta główna X510UNR 1.0

karty graficzne : Intel(R) UHD Graphics 620 oraz NVIDIA GeForce MX150
procesor Intel i5
pamięć RAM 8GB

 

Chciałbym zmodernizować go pod kątem gier - kupić nowy procesor, nową kartę graficzną, RAM ale się na tym nie znam, wiem że w serwisie policzą mi komponenty drożej niż sam bym je zamówił przez Internet dlatego zwracam się do Was o pomoc. Interesowała by mnie karta graficzna 8GB pamięci, 16GB RAMu i procesor który będzie z tym wszystkim współgrał. Szukałem czegoś na własną rękę ale nie wiem czy karty graficzne które znalazłem będą pasować do płyty głównej i czy w ogóle zmieszczą się w obudowę laptopa. Nie znam się na tym dlatego proszę o pomoc.

Jeśli to cokolwiek pomoże załączam poglądowe zdjęcie laptopa.

Pozdrawiam.

1111111.png

Anawa
komentarz
komentarz

Jaki masz budżet?

 

Jakie karty graficzne znalazłeś?

adrianok94
komentarz
komentarz

Chciałbym się zmieścić w 2000-2500 zł.

Karty które znalazłem to:

Palit GeForce RTX 3050 StormX 8GB GDDR6 128bit DLSS

Gainward GeForce RTX 3050 Pegasus GDDR6 
MSI GeForce RTX 3050 VENTUS 2X XS OC 8GB GDDR6 128bit DLSS

Zotac GeForce RTX 3050 AMP 8GB GDDR6 128bit DLSS

 

 

Anawa
komentarz
komentarz

To są karty graficzne do komputera stacjonarnego, nie do laptopa.

 

W przypadku laptopów to w zasadzie jak chcesz nową kartę, to kupujesz nowego laptopa.

 

Do 2500 zł mógłbyś znaleźć używanego laptopa - niestety ze słabszą kartą graficzną.

adrianok94
komentarz
komentarz

Kicha, jest w ogóle opcja wymiany tej karty na nawet jakąś słabszą np 4GB? Nie mogę znaleźć w internecie kart dedykowanych do laptopów.

I czy procesory do laptopów i PC są takie same czy też muszę szukać konkretnie do laptopa?

anioł2009
komentarz
komentarz