x-kom hosting

5500 tys Produkcja Muzyki oraz Gry

Adrian 89
utworzono
utworzono (edytowane)

Siemanko Wszystkim ! 

 

Jestem tutaj nowy, chciałbym zakupić serce do mojego starego komputera, będzie one służyć do produkcji muzyki jak i do grania.

 

Mój PC:

 

Procesor : Intel i5-9600k 

Ramy: 16 GB DDR4 PATRIOT VIPER 3200hz,

Zasilacz: 630W THERMALTAKE  Smart Se

Płyta główna: MSI Z390 MPG Gaming Plus 

Karta Graficzna: ASUS RTX Geforce 3060 12GB

Monitor: MSI OPTIX G241

Dyski: SSD SATA ale nie pamietam jaki no i jeszcze 2 dyski nvme Adata SX8200 PRO 512 GB oraz Samsung 980 PRO 1TB 

Chłodzenie Procesora: Silentiumpc Fortis 3 HE1425 v2 

Obudowa : wiem ze Chiftec XD Sory jestem Laikiem

 

 

W tym zestawie chcę wymienić Procesor na I9-14900KF  ale przypuszczam ze bede musiał do tego procesora również zmienić płyte głowna, ramy oraz zasilacz. 

nie wiem jakie części wybrać ale stare bym sprzedał najchętniej. nie zależy mi na podkręcaniu no i karte graficzną tez bym zostawił. liczę na wasza pomoc panowie. 

 

Dzięki wielkie!! 

 

 

KillaHill
komentarz
komentarz

Dasz radę tak? https://proline.pl/koszyk/f3cb149e

Fortis 3 to i9 to słabizna. 

Jak coś, możesz zostać na DDR4 i da też tak https://proline.pl/koszyk/ae5bd346

 

Możesz też dać 20 rdzeni i 28 wątków w postaci 14700KF i wtedy jesteś 1000 zł do przodu. Może coś by się ugrało też z GPU

Adrian 89
komentarz
komentarz

Już coś ogarnalem czy to ma sens ? 

image.png

KillaHill
komentarz
komentarz

Dramat. 13900KF jak jest 14900KF. Fortis 5 do i9 to się nie uda. Pamięci mało opłacalne. Mobo przepłacone 

  • Dobra wypowiedź 1

Wciąż szukasz rozwiązania problemu? Napisz teraz na forum!

Możesz zadać pytanie bez konieczności rejestracji - wystarczy, że wypełnisz formularz.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie