x-kom hosting

Nie wykrywa dysku E -POMOCY

Albertt
utworzono
utworzono

Cześć! Posiadam laptopa MSI GL62. Od jakichś 2/3 tygodni po uruchomieniu laptopa nie czyta on dysku E 1TB pamięci który jest w środku. Na początku radziłem sobie z tym klikając prawy przycisk myszy na ikonce windowsa w lewym dolnym rogu wybierałem zarządzanie dyskami, następnie w zakładce "akcja" ->"skanuj dyski ponownie" dzięki czemu dysk E pojawiał się i mogłem korzystać z aplikacji które są na nim pobrane natomiast teraz wybierając skanowanie dysków często nawet nie pojawia się on. Muszę wtedy uruchamiać komputer ponownie i liczyć na to, że tym razem zadziała. Dzisiaj nawet po tym jak dysk E pojawił się już w zakładce Ten Komputer nie działają aplikacje które na nim są, na pulpicie wyglądają normalnie a kiedy próbuje w nie wejść wyskakuje komunikat - ,, Element (nazwa aplikacji), do którego odwołuje się ten skrót został zmieniony lub przeniesiony i dlatego ten skrót nie będzie działał poprawnie, Czy chcesz usunąć ten skrót?". Próbowałem już skanowania błędów na dysku poprzez Ten komputer -> Właściwości(wybierając dysk E) -> Narzędzia -> Sprawdzanie błędów. Niestety, gdy to robiłem wyskakiwał komunikat "Podczas skanowania tego dysku wystąpił problem . System windows nie może przeskanować dysku. Zamknij to okno dialogowe, a następnie ponów próbę przeskanowania dysku. Jeśli problem nie ustąpi, przeprowadź skanowanie dysku i napraw go." Potem wybierałem napraw i skanuj dysk i było dokładnie to samo. Próbując uporać się z problemem znalazłem w internecie informację o tym aby po kliknięciu skrótu klawiszowego windows + R wpisać tam ,,MSConfig" -> Rozruch -> Zaznaczyć bezpieczny rozruch i uruchomić ponownie komputer. Włączył mi się wtedy w jakimś trybie awaryjnym?? Zeskanowałem wtedy dysk w poszukiwaniu błędów tak jak wcześniej i nie pamiętam już jaki wyskoczył komunikat ale była tam informacja, że jest coś nie tak z tym dyskiem. Wyłączyłem ten bezpieczny rozruch i jestem tak naprawdę na etapie takim samym jak byłem na początku. Próbowałem jeszcze w konsoli wpisać Repair-Volume E -Scan, a następnie Repair-Volume C -OfficeScanAndFix ale to chyba nic nie dało. Muszę jeszcze dodać, że od jakichś 2/3 tygodni laptop wydaje dźwięki które można byłoby porównać do ćwierkania ptaków?? Zauważyłem, że pojawiają się one przy skanowaniu dysku oraz przy włączaniu laptopa więc zakładam, że pochodzą one właśnie z dysku E. Czy jest ktoś w stanie mi pomóc? Byłbym bardzo wdzięczny.

Anawa
komentarz
komentarz

Cześć.

 

To jest fabryczny dysk w tym MSI?


Pobierz i uruchom program CrystalDiskInfo i dodaj zrzut ekranu z informacjami o dysku, jeżeli jest możliwość.

 

Jaki system jest zainstalowany?

Albertt
komentarz
komentarz

Windows 10 Pro, co do dysku to szczerze nie mam pojęcia, komputer dostałem używany i z tego co wiemto jedyne co było w nim wymieniane tochyba jakaś pastachłodząca, w każdym razie wcześniej działał prawidłowo

Screen z CrystalDiskInfo, tylko problem w tym, że pokazuje tylko C a tu problem jest w E. Jak wchodzę w zakładke "Dysk" To mam tylko ten do wyboru

dysk.PNG

Jednak dało radę

dyske.PNG

leelareso
komentarz
komentarz

)Pokaż dolną część dysku E, już widać że nadaje się na śmietnik.

Albertt
komentarz
komentarz

Próbowałem ostatnią godzinę zrobić coś, żeby pokazało mi ten dysk w CrystalDiskInfo ale nie idzie, jak robiłem tego screena to tam u dołu nie było żadnych żółtych kółeczek. Czy w tej sytuacji powinienem wymienić dysk? I czy jestem w stanie zrobić to sam? Jeżeli tak, to jaki model, nie znam się na tym totalnie

Anawa
komentarz
komentarz

Do wymiany dysk. Dostęp powinien być łatwy. Do czego ten dysk chcesz wykorzystywać? Tylko przechowywanie danych czy normalne użytkowanie?

Albertt
komentarz
komentarz

Normalne użytkowanie, i dobrze byłoby gdyby miał chociaż ten 1TB miejsca

Albertt
komentarz
komentarz

Więc co kupić? Nie chce przepłacać albo co gorsza kupić dysk który nie będzie pasował

Anawa
komentarz
komentarz

albo HDD tak jak miałeś albo SSD pod SATA.

Wciąż szukasz rozwiązania problemu? Napisz teraz na forum!

Możesz zadać pytanie bez konieczności rejestracji - wystarczy, że wypełnisz formularz.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Strona wykorzystuje pliki cookies w celu prawidłowego świadczenia usług i wygody użytkowników. Warunki przechowywania i dostępu do plików cookies możesz zmienić w ustawieniach przeglądarki.