zupazt utworzono 27 stycznia utworzono 27 stycznia Witam mam dziwny problem, typu "próbowałem już wszystko". Sytuacja: - Internet z routera w domu jest i działa idealnie na 3 laptopach, komórkach itd - Tylko na jednym PC z dnia na dzień przestało działać (wszystkie inne sprzęty dalej OK). - Jak podłącze PC do hotspotu z komórki to internet działa (tylko jak jest z routera nie działa). - Czasem po włączeniu PC lub po różnych próbach (np. ręcznym ustawieniu IP) internet jest przez parę sekund (<5s), potem znika. - W trybie awaryjnym z dostępem do sieci internet działa bez problemów. Co próbowałem: - Pełny reset routera do fabrycznych ustawień - Połączenie przez WiFi 2.4 i 5 GHz oraz po kablu Ethernet. - Wyłączenie IPv6 na routerze, brak firewalli i innych blokad - Ręczne ustawienie adresów DNS w PC. - Ręczne ustawienie IP na PC (i na routerze) - Odinstalowanie karty sieciowej w menadżerze urządzeń - Różne komendy w stylu "ipconfig /flushdns" i inne resetujące komendy, które znalazłem na internecie. - Powyłączałem różne zbędne usługi i programy startowe, na moje oko nic podejrzanego się nie włącza przy starcie. Ogólnie wygląda jakby jakiś program po starcie coś psuł i tylko dla połączeń z routera. Chciałbym uniknąć formatu i reinstalacji, bo to masa roboty potem... Jakieś pomysły?
Anawa komentarz 27 stycznia komentarz 27 stycznia Cześć. I po kablu też nie ma internetu? Jaka wersja Windows jest na komputerze?
zupazt komentarz 28 stycznia Autor komentarz 28 stycznia Po kablu też nie ma internetu. Windows 10. Dzisiaj zrobiłem hotspot z laptopa. Laptop podłączony do routera i udostępnia ten internet PCtowi. Działa bez problemu od kilku godzin. Ale jak PC bezpośrednio do routera - to nie.
Anawa komentarz 28 stycznia komentarz 28 stycznia Jak komputer nie może się połączyć z routerem taki jaki komunikat jest wyświetlany we właściwościach sieci / połączenia... ?
zupazt komentarz 28 stycznia Autor komentarz 28 stycznia Żaden konkretny komunikat, ale załączam screeny z właściwości (tutaj od Ethernetu, połączenie po kablu).
Anawa komentarz 28 stycznia komentarz 28 stycznia Zobacz w trybie awaryjnym z obsługą sieci, czy będzie działać internet.
zupazt komentarz 29 stycznia Autor komentarz 29 stycznia Tak, pisałem w pierwszym poście - w trybie awaryjnym działa. 1
leelareso komentarz 30 stycznia komentarz 30 stycznia Zainstalowałeś najnowsze sterowniki ze strony realteka? Wyłączyłeś opcję energooszczędne w ustawieniach karty?
zupazt komentarz 30 stycznia Autor komentarz 30 stycznia Wyłączyłem opcje energooszczędne teraz, i dla LAN i WiFi, ale nic to nie dało. Zresztą przed jak i po wyłączeniu chodzi bez problemów dla internetu z laptopa czy telefonu, tylko dla internetu z routera ma problem. Każde urządzenie poza PC działa z routerem. Każdy hotspot działa z PC poza routerem. Ewidentnie PC nie może dogadać się z routerem z jakichś powodów.
Wciąż szukasz rozwiązania problemu? Napisz teraz na forum!
Możesz zadać pytanie bez konieczności rejestracji - wystarczy, że wypełnisz formularz.