x-kom hosting

Pomocy przy wyborze Nowego Monitora orac Karta graficznej

glosnik1213
utworzono
utworzono

Witam. Zakupiłem zestaw. Z myślą o rozbudowie. Za jakiś niedługi czas. niedługiDługi czas potrwał niestety prawie 4 lata hehe 

dzisiaj nadszedł czas i $$$  myślę o dokupieniu. Karty graficznej, a później Monitora. Ale nie wiem, czy ten zestaw uciągnie to co chcę kupić. Dodam że. Monitor i Kartę wybiera sam nie jestem Profesjonalista tylko po prostu po jakichś tam filmikach na YouTubie i recenzjach na forach  wybrałem . Jeżeli macie coś lepszego, z checia  się posłucham.

 

Obudowa SilentiumPC Signum SG1 TG Pure Black (SPC230)

Pamięć Patriot Viper Steel, DDR4, 16 GB, 3600MHz, CL17 (PVS416G360C7K)

Płyta główna Gigabyte Z490M GAMING X

Procesor Intel Core i7-10700KF, 3.8 GHz, 16 MB, BOX (BX8070110700KF)

Zasilacz SilentiumPC Supremo FM2 Gold 750W (SPC169)

Dysk SSD ADATA XPG SX8200 PRO 1TB M.2 2280 PCI-E x4 Gen3 NVMe (ASX8200PNP-1TT-C)

Chłodzenie CPU SilentiumPC Grandis 3 120/140mm (SPC274)

Karta PCIe Wi-Fi 6 AX2400 Gigabyte GC-WBAX200 BT 5

 

To jest mój aktualny zestaw Jakby do niego też trzeba było coś Dokupić albo zmienić, to też proszę dać znać. zostawię Jest jeszcze Karta graficzna, ale nie warto o niej wspominać, bo to jest jeszcze sprzed mojego poprzedniego komputera.

Wstępnie myślę o Karcie graficznej Rtx 4070. lub 4070super  zalezy czy bedzie jaakis gigatyczny przeskok w $$$

oraz  

Alienware AW3423DWF Chcę dobry sprzęt. Ale nie wiem czy jest warto dac 4000zł  za  sam monitor oled. Czy może lepiej wziąć jakiegoś ips a? Bo już za 2000zł dostanę dobry sprzęt o rozdzielczości 21 X 9. 

czy moze zaczekac bedzie cos ciekawszego w monitorach za niedługo nie mam cisnienia czekałem 4 lata poczekam pare miesiecy

dzieki z góry za pomoc wszystkim  

Wciąż szukasz rozwiązania problemu? Napisz teraz na forum!

Możesz zadać pytanie bez konieczności rejestracji - wystarczy, że wypełnisz formularz.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie