x-kom hosting

Problem z dyskiem

B34R
utworzono
utworzono (edytowane)

Cześć mam problem z dyskiem nawet nie wiem jak to opisać jestem zielony w takich rzeczach. Chodzi o to, że dawno temu już kupiłem dysk NVMe PCIe GEN 3x4 XLR8GAMING 1TB (CS3030 SSD) z planem żeby pobierać na niego gry. Kupiłem do niego również (przejściówkę?) ICY BOX PCIe extension card for a M.2 NVMe SSD. Od nowości jest problem taki, że dysk podziałał do pierwszego wyłączenia komputera tak jakby czasami podziałał dłużej 2 dni nawet gdy wyłączyłem kompa. System przez biosa go widział ale nie widniał w dyskach i nie dało się z nigo korzystać. Od tamtej pory raz na jakiś czas gdy włącze komputer pokazuje sie ten dysk normalnie i mogę go używać pobierać na niego rzeczy i gdy wyłącze komputer i odpale ponownie to go nie ma. Moja płyta to P8H67 ASUS. Próbowałem już wszystkich sposobów i nic nie pomaga. Wczoraj wgrałem windowsa 10 na komputer bo używałem przed przerwą od komputera 1,5 roku temu winka 7 i zadziałał ten dysk normalnie go używałem poinstalowałem gry z myślą że to wina windowsa była i dzisiaj odpalam kompa i znowu go niema :D a dysk jest zamontowany  na płycie i ta przejściówka się świeci normalnie bo ma ledy 

leelareso
komentarz
komentarz

Dysk jest normalnie widoczny gdy podłączysz go bezpośrednio do do gniazda na płycie głównej?

B34R
komentarz
komentarz

Yyy... cieżko mi powiedzieć bo dysku nie mogę podłączyć bezpośrednio do płyty bo ten dysk jest na śrubki, a na płycie mam takie jakby zaciski dlatego tą przejściówkę kupiłem

leelareso
komentarz
komentarz

ohh ta płyta wgl nie posiada złącz m2 ani nvme ani m2 sata. Ten slot rozszerzeń ma jakieś sterowniki do wgrania? Próbowałeś zainstalować najnowszy bios? Tak samo sterowniki do chipsetu?>

B34R
komentarz
komentarz

Nie próbowałem  :huh: aczkolwiek wydaje mi się, że przy instalacji winka nowego się sterowniki pobrały, a jak nie to pobrałem taki program driver booster i tam się pobrało 38 sterowników 

leelareso
komentarz
komentarz