x-kom hosting

Zapętlanie automatycznej naprawy - blue screen

Araanek
utworzono
utworzono (edytowane)

Witam,
mam pytanie jestem totalnie zielony jeżeli chodzi o komputery.


Komputer chodził wcześniej, ale zaczęło go ścinać masakrycznie, no to otworzyłem obudowę wyczyściłem z kurzu, pastę termo wymieniłem na procesorze.


I problem następujący, odpalam komputer, wszystko w normalności, wiatraki wszystkie się załączają, jest jedno pikniecie automatycznie po chwili wchodzi w tryb automatycznej naprawy i albo się zatnie i urochomi ponownie, albo zetnie bez odzewu.

 

I teraz pytanie, jakiś problem w systemie, czy to jest coś związanego z podzespołami. Z czystej ciekawości, ponieważ mam nowy komputer, po prostu ciekawość jaka przyczyna

 

Komp ma swoje lata, może już jego czas nastał.

Płyta Gigabyte H67M-UD2H-B3

Procesor i5 2...
Grafika 710 nvidia 2gb
Zasilacz 600w Modecom
Dysk SSD 250gb i HDD 500gb

 

IMG_20240114_202627.jpg

Edytowane przez Araanek

Anawa
komentarz
komentarz

Wina dysku? Po zakończeniu automatyczne naprawy pojawia się jakiś komunikat... ?

Araanek
komentarz
komentarz

Tak myślałem nad dyskiem, ale dysk ma ledwo półtora roku i nie działało pod jakimś obciążeniem.

Właśnie odpala się automatyczna naprawa ale po chwili od razu uruchamia ponownie komputer i tak w pętli.

leelareso
komentarz
komentarz

Próbowałeś spróbować odpalić w trybie awaryjnym?

+ nowy to on nie jest, jak przez długi czas się gotował to coś mogło paść lub po prostu ze starości.

jeszcze jest opcja by z pendrive (pobierasz instalkę i dajesz napraw) naprawić i zobaczyć czy przejdzie.

Araanek
komentarz
komentarz

No swoje lata ma już komputer, ale tak naprawdę komputer używany był do rzeczy biurowych, maksymalnie jakiś cs 1.6.

 

Próbowałem wejść w rozwiązywanie dodatkowe opcje by awaryjnie odpalić, ale od razu go uruchamia ponownie. Jedynie w biosa mogę 

Wciąż szukasz rozwiązania problemu? Napisz teraz na forum!