x-kom hosting

Czy do mojej płyty pasuje karta graficzna którą chce zamówić.

mateusz99735
utworzono
utworzono (edytowane)

Witam, mam w planach zakupić rtx 4070, jednak problem w tym że zbytnio nie znam się na podzespołach, i nie wiem czy karta graficzna będzie pasować do mojej obecnej płyty głownej. Proszę o pomoc, moja płyta głowna to MSI MAG Z390 Tomahawk .

Edytowane przez mateusz99735

leelareso
komentarz
komentarz

karta będzie pasować do każdej płyty która posiada złącze pcie. Bardziej powinieneś się zastanowić czy zasilacz da radę i czy zmieści ci się do obudowy.

mateusz99735
komentarz
komentarz

Zasilacz na spokojnie da rade 650w, a do obudowy też się zmieści, dzięki za pomoc.

leelareso
komentarz
komentarz

pytanie tylko jaki zasilacz =)

obraz.thumb.png.eabc140f8daa405773d112f077beaaae.png

Mogeto
komentarz
komentarz

Musiałbyś posiadać najmocniejszy procesor dostępny na Twoją płytę główną czyli i9 9900K aby jako tako nadawał się pod RTX4070.

Jeśli posiadasz i7 lub i5, to będzie za słaby by parować z RTX4070.

leelareso
komentarz
komentarz

Nie jest to jakiś cud technologiczny więc może nie będzie tragedii

mateusz99735
komentarz
komentarz

@Mogeto z tego co wiem to i7 o wiele się nie różni od i9, ale i tak mam w planach wymienić płytę główną i procesor

leelareso
komentarz
komentarz

ale dowaliłeś xD

zauważ że to jest socket 1151

mateusz99735
komentarz
komentarz

@leelareso To co w takim razie?

 

Ryzenek
komentarz
komentarz

Grafa pasuje tylko trzeba podpiąć do grafy kabel zasilania 2x8pin

(Wysłane z mojego Xiaomi Redmi Note 11 Pro 5G przy użyciu Tapatalka)

Mogeto
komentarz
komentarz

Jeśli masz i7 8700K lub i7 9700K, są to procesory na poziomie i5 10400 lub R5 5500, dlatego rozsądnie byłoby zejść z RTX4070 i zatrzymać się na RTX4060, max 4060Ti, natomiast RTX4070 miałby sens z myślą o nowej platformie (procesor, płyta główna).

Jaką masz obecnie kartę graficzną?

mateusz99735
komentarz
komentarz (edytowane)