x-kom hosting

Monitor do Acer nitro 5

Mat3k
utworzono
utworzono (edytowane)

Cześć, 

Chciałbym podpiąć osobno 27 calowke ale nie znam się na tym. Jest w ogóle taka możliwość? Wybrałem sobie dwa modele:

 

Monitor LED Acer Nitro XZ270UPbmiiphx 27 " 2560 x 1440 px VA

Lub 

Monitor LED iiyama G2766HSU-B1 27 " 1920 x 1080 px VA

 

Mój laptop- Acer nitro 5 rtx 3060/ i5 11400h 

Jeśli jest taka opcja a macie lepsza propozycje to napiszcie 

 

  • konto oficjalne
X-KOM
komentarz
komentarz

Cześć

 

możliwość jest zawsze, ale do tego laptopa nie ryzykowałbym z monitorem WQHD. Oczywiście pod warunkiem, że będziesz na tym monitorze grał - w wyższej rozdzielczości ta karta będzie łapa sporą zadyszkę. 

Natomiast 27 cali FHD, to nie zawsze jest dobre rozwiązanie. Przy takiej przekątnej i rozdzielczości zagęszczenie pikseli jest na tyle małe, że np. na tekście będzie widać poszarpane literki. Podczas grania nie powinno Ci to przeszkadzać. 

Co do matrycy - jesteś pewny, że VA to coś potrzebujesz? Są to matrycę, które względem IPSa mają zdecydowanie lepsze czernie, ale też zdecydowanie bardziej smuży. A to może Ci przeszkadzać np. przy jakichś szybszych grach. 

 

Jeśli miałoby to być rozwiązanie możliwe uniwersalne i kompletne, to G24F 2 będzie lepszym rozwiązaniem. Tutaj nie będzie mowy o smużeniu lub nieostrych fontach. A sam panel jest praktycznie wzorowym w swoim budżecie. 

Mat3k
komentarz
komentarz

Powiem tak, monitor ma służyć tylko do gier a chciałbym jakiś większy dlatego celowałem w 27' z zakrzywieniem . Co do matrycy VA- jestem pasjonatem tylko i wyłącznie gier rpg więc ewentualne smużenie nie powinno mieć dla mnie większego znaczenia (a przynajmniej tak mi się wydaje). Wiedziałem, że ten od acera jest za mocny ale ten od iiyama? No chyba, że miałbyś jeszcze coś godnego uwagi? Budżet +/- 1k

  • konto oficjalne
X-KOM
komentarz
komentarz