x-kom hosting

Geforce 3060ti na radeon rx 7800xt

Przejdź do rekomendowanej odpowiedzi Autor: AdamRomaniak ,
daro1155
utworzono
utworzono

Cześć,

 

Z góry dziękuję za pomoc. Nie znam się dlatego uważam że trafiłem na odpowiednie miejsce.

 

Chce zmienić kartę graficzną z geforce 3060 ti na Radeon rx 7800 xt głównie z przyczyn Warzone 2.0 . Porównywałem dużo na YouTube i w tej samej cenie mogę mieć o 30-40 fpsow więcej niż u GeForce (gdzie zawsze go kupowałem)

 

Pytanie brzmi, czy jest jakiś wymóg bądź niekompatybilność możliwa z płytą główną? Wiem że głównie chodzi o piny i moc zasilacza. Więc czy ma jakiś wpływ długość karty, czy można dokupić piny itp? 

 

Zasilacz mam wystarczający bo informatyk zmieniał mi rok temu na o wiele mocniejszy.

AdamRomaniak
komentarz
komentarz

podeślesz specyfikacje kompa?

 

jakie masz procek ram płytę zasilacz obudowę itp

daro1155
komentarz
komentarz

@AdamRomaniak Nie uwierzysz, zepsułem kompa podłączając dodatkową kość ram, a potem wyłamałem piny od jakiegoś kabla. 4 stycznia mam zanieść do informatyka.

 

Z tego co pamiętam to mam intel i7 8700k , 16 gb ram, zasilacz był 700watów

 

Dzięki za pomoc

AdamRomaniak
komentarz
komentarz
6 godzin temu, daro1155 napisał:

Nie uwierzysz, zepsułem kompa podłączając dodatkową kość ram, a potem wyłamałem piny od jakiegoś kabla. 4 stycznia mam zanieść do informatyka

przykra sprawa 

a co do tematu to taki procesor jest za słaby do takiej karty graficznej i by ją ograniczał w tym przoadku zrobił bym upprade procka płyty i ramu na 32gb jakiej marki jest zasilacz?

daro1155
komentarz
komentarz

@AdamRomaniak oj nie wiem, ale bardzo Ci dziękuję za dużą pomoc.