x-kom hosting

laptop 5000zł studia/excel/autocad i podobne

dzikipawian
utworzono
utworzono

Witam przeszukując interent w poszukiwaniu laptopa do moich wymagań nie mogę znaleźć nic konkretnego bo każdy chce gamingowe laptopy. 

Szukam laptopa do 5000zł potrzebny na studia, programy takie jak excel autocad i inne tego typu benc. Wymagań nie mam chce po prostu żeby to działało szybko i sprawnie. Zastanawiałem się nad Apple MacBook Air M1, ponieważ zrobiłem przesiadkę na IOS i jestem zadowolony i chciałbym sprawdzić jak to będzie razem współgrać ale to nie jest takie że musze mieć apple laptop. Więc jak wypada macbook na tle konkurencji pod względem wydajności i jakie inne może lepsze laptopy do użytku na studiach są do 5000 zł. Nie znam się na lapkach tym bardziej na układach od Appla to poprosiłbym o pomoc w znalezieniu sprzętu. :)

tapczan2
komentarz
komentarz (edytowane)

Zobacz model ASUS ZenBook 14 UX3402ZA i5-1240P/16GB/512/Win11 za 4 799 zł. To kompaktowy model o wadze 1,36 kg z dobrym ekranem o pokryciu barw 100% sRGB z mocnym 12 rdzeniowym procesorem i5, z szybką pamięcią RAM i solidną aluminiową obudową.

dzikipawian
komentarz
komentarz (edytowane)

A jak wygląda praca na baterii, żywotność tej baterii, układ chłodzenia czy daje radę i głośność pracy,? Czy można go porównać do macbooka z czystej ciekawości chociaż myśle w benchmarkach to asus wygrywa.

Co powiesz na te modele jeszcze?

Dell Vostro 5630 i7-1360P/16GB/512/Win11P

Dell Inspiron 3520 i7-1255U/16GB/512/Win11P 120Hz

tapczan2
komentarz
komentarz (edytowane)

Dell też może być. Zaproponowałem model ZenBook bo moim zdaniem to najlepsza alternatywa dla MacBooka. Jest lekki, w aluminiowej obudowie, ma wydajne podzespoły i lepszy ekran niż wyżej wymienione modele Dell. Pozostaje kwestia wyboru która parametry będą dla Ciebie bardziej istotne.

Wciąż szukasz rozwiązania problemu? Napisz teraz na forum!

Możesz zadać pytanie bez konieczności rejestracji - wystarczy, że wypełnisz formularz.

×
×