x-kom hosting

Problem z czarnym ekranem w laptopie Dell Precision M4700

Kojot 420
utworzono
utworzono

Witam. Nie mam już sił... Na wstępie wspomnę tylko, że jestem zielony jeśli chodzino o wiedzę związaną z komputeram...

Mój proble polega na tym że kupiłem używany komputer Dell Precision M4700. I od tego mometu wszystko działało... Kablem hdmi podczepiałem do lapka i wszystko działało. Wszystko zaczęło się od tego, że chciałem zmienić dysk hdd na sdd i zainstalować nowego wendowsa 10... Podczas instalacji windowsa 10 nie znajdowało dysku docelowego (nowego ssd) aby naprawić ten bład, doradziłem się informacji z internetu i poprzestawiał coś w BIOS-ie. Nie pomogło a natew pogorszyłem prace laptopa... Teraz jest tak że ekran laptopa po starcie jest czarny.

Nie wyswietla się logo dell...

Nie mogę wejść spowrotem do biosu

Laptop pokazuję obraz ale tylko poprzez kabel hdmi...

Test monitora, laptopa pokazał że jest sprawny

Restet BIOSa po przez odłączenie małej baterii też nic nie dało...

System Windows wykrywa tylko tv...

A w sterownikach dell, bios zaznaczony jest jako "krytyczny" po ściągnięciu, zaintalowaniu biosu i resecie laptopa nic się nie zmieniło...

Proszę o wyrozumiałość oraz pomoc. Odpowiem na każde zadane mi pytania

leelareso
komentarz
komentarz

na ile wyciągnąłeś baterie? Co dokładnie przestawiłeś? Bo może nie za długo? główną baterię też przy tym odłączyłeś? i nie był wpięty do zasilania?

Kojot 420
komentarz
komentarz (edytowane)

Wszystko odłączył, baterie też na 30-40 min... Po tym czasie podpiełem tą małą bateryjke z nadzieją, że bios się zresetuje... https://www.dell.com/support/kbdoc/pl-pl/000128655/system-nie-wykrywa-urzadzenia-rozruchowego-po-zmianie-trybu-sekwencji-rozruchu-na-legacy-lub-po-instalacji-systemu-operacyjnego-w-trybie-legacy  

Zmiany wprowadziłem od tego momentu.... Jak zostało opisane na stronie...

Aby ponownie zainstalować system Windows, lub nowszy...

leelareso
komentarz
komentarz