ox70 utworzono 25 listopada 2023 utworzono 25 listopada 2023 Dzień dobry, Zakupiłem w tym tygodniu laptopa z marki lenovo ideapad gaming 3, wykonałem aktualizacje systemu, sterowników lecz po ściągnięciu aplikacji rouvy nie jestem w stanie się zalogować. Problem nie występuje na innych laptopach ponieważ wczoraj ściągałem na 2 inne laptopy w tym na starszy model lenovo ideapad gaming 3. Czy ktoś będzie w stanie mi pomóc? Oczywiście hasło i login zostają wpisane poprawnie, na stronę internetową loguje się poprawnie oraz na innych laptopach także.
Anawa komentarz 26 listopada 2023 komentarz 26 listopada 2023 Cześć. Sprawdź, czy np. Windows Defender albo inna aplikacja nie blokuje połączenia Rouvy. Trochę informacji: https://support.rouvy.com/hc/en-us/articles/12416649467793-Internet-Connection-and-Firewall-Permissions-Troubleshooting Daj znać, czy problem dalej występuje.
Wciąż szukasz rozwiązania problemu? Napisz teraz na forum!
Możesz zadać pytanie bez konieczności rejestracji - wystarczy, że wypełnisz formularz.