x-kom hosting

ASRok H110M-HDV

Przejdź do rekomendowanej odpowiedzi Autor: Mogeto ,
Dyon
utworzono
utworzono

Dobry wieczór 

 

Jestem zielona w tym ale mam nadzieje że ktoś ma chęć pomocy 

 

W skrócie 

 

Posiadam płytę główną ASRock H110M-HDV R3.0 z procesorem intel pentinum g4600 jak na razie bez karty graficznej z dyskiem kioxa SSD 500gb

Wzięło mnie aby zmienić procesor z intel pentinum g4600 na INTEL CORE i5-6400 2.7 TURBO 3.3GHz. (Tak chcę zostać przy tym procesorze. Mały budżet)

 

Po zmianie i złożeniu komputer włącza się i jest czarny ekran. 

 

Co zrobiłam 

 

Wyciągnęłam 1 kość ram dalej tak samo

Po odłączałam nie potrzebne kable dalej tak samo

 

Dalej nie mam pomysłów 

 

Ktoś coś zaoferuję? 

 

Uprzedzę pytanie do serwisu najbliższego mam ponad 100 km. 

 

A to mój jedyny komputer przy którym pracuje. 

 

 

Mogeto
komentarz
komentarz

Odłącz komputer od prądu i wyciągnij baterię z płyty głównej tak na 40 minut. W ten sposób bios się zresetuje. Dobrze byłoby sprawdzić czy piny w gnieździe od procesora nie są pogięte.

Dyon
komentarz
komentarz (edytowane)

Sprawdziłam piny pod procesorem są całe proste. 

Zrobiłam tak jak opisałeś. Dalej tak samo

 

Procesor działa na 100% bo dał mi brat od siebie z komputera bo kupił sobie nowy lepszy. 

 

To co może być? 

Dobra działa pomogło zamienienie kości ram+ włączenie komputera bez dysku

20231115_195258.jpg

Czy muszę na nowo instalować system Windows 10?

  • Rekomendowana odpowiedź
Mogeto
komentarz
komentarz

To dobrze, że już działa. Nie musisz instalować na nowo Windowsa.

Dyon
komentarz
komentarz

Jeszcze jedna sprawa, potrzebuje dodatkowy dysk ssd taki żeby służył kilka lat żebym nie miała z nim problemów żadnych.  Bo miałam 2 lata temu taki przypadek że kupiłam dysk kioxa SSD 1Tb i po 4 miesiącach padł po prostu padł. Pod innym komputerze nawet się nie wyświetlał.  

 

Oczywiście z góry dziękuję za pomoc wszelką.  

Dyon
komentarz
komentarz

@Mogeto Dziękuje za informacje i pomoc.