x-kom hosting

[250-300] Mysz ogórek za 20 zl czy Logitech G502 Hero ?

MaChetti
utworzono
utworzono

Cześć 

 

Proszę was o poradę bo jestem w tym zupełnie zielony.

Posiadam myszke tzw. ogórek zwykła za 20-15zl dla mnie wystarcza wiadomo nie raz bywa tak ze chce szybko kliknac w coś czy przenieść jakis przedmiot w grze to nie złapie go nie raz.

 

Nie jestem gamerem grywam w jakies RPG od czasu do czasu i moje pytanie jest takie czy warto kupować taka myszke logitech G502 HERO odczuje jakaś duża różnice w tym co obecnie robie czy to tylko jak się grywa w takie gry FPS CS itp ?

 

Czasem odpale powspominam jakaś Tibie czy Metina, LoL itp 

 

Dajcie znać jak to wygląda ktos kto ogarnia ten temat myszek itp 

 

MaChetti
komentarz
komentarz

oo tez fajna ale czy będzie roznica w takim codziennym uzytkowaniu czy tylko w grach 

 

A trochę z innej beczki znalazłem taki monitor  Samsung SyncMaster P2270HD za 70 zl stan bardzo dobry u mnie w mieście ktos chce sprzedać warto to brać tam tylko 60 HZ odświeżanie nie wiem czy brac poki jeszcze jest czy dac sobie spokoj kupić cos minimum 144hz

HAKELBERY
komentarz
komentarz

olbrzymia,poczujesz jakbyś wchodził do nowego czarnego "marcedesa"

MaChetti
komentarz
komentarz

Chodzi o te cale DPI i więcej tym lepiej plynniej chodzi ta ?

 

a co myślisz o tym monitorze bo gadam z gościem i nie wiem tak na szybko chce się dowiedzieć czy warto.czy nie aby nie wtopić wiadomo.to 70 dyszek ale po co kupować jak to bubel powiedzmy z wyglądu fajny.

HAKELBERY
komentarz
komentarz

Chodzi o użytkowanie ,nie rozkładam myszki na czynniki pierwsze

MaChetti
komentarz
komentarz

a o monitorze coś powiesz ? czy śmietnik nie wart uwagi ?

iSkuL
komentarz
komentarz

Co do myszki, to tak myszka za 15-20 zł może mieć problem w szybkich sytuacjach gamingowych, dlatego myszki dla graczy często są tak drogie bo te jak ktoś powie detale robią różnicę. Tak naprawdę teraz wszystkie trochę lepsze myszki mają DPI powyżej 12 tys.