x-kom hosting

Laptop do Blendera/Maya/Unreal Engine

HikuMiku
utworzono
utworzono (edytowane)

Cześć, jako grafik 3D szukam laptopa pomocniczego do 4000 zł. Mam już dobry komputer ale laptop przyda mi się na studia (kierunek animacja 3D) :D. 
Używam programów: Blender, Maya, Zbrush, Unreal Engine, Unity oraz pakiet Adobe.
Na pewno odpada zintegrowana karta graficzna GPU w moim przypadku to podstawa, zależy mi też na dużej ilości pamięci i RAMu.
Laptop najlepiej bez systemu operacyjnego, wychodzi taniej a Windowsa na spokojnie ogarnę osobno.
Fajnie jakby miał duży ekran ale nie jest to jakiś must have.
Nie potrzebuje wejścia na płytę itp. Wystarczy żeby miał ze 4 wejścia USB i będę zadowolona :).

Patrzyłam na Acer Nitro 5 i HP Victus 15 ale jestem na tyle zielona, że proszę o poradę. Z góry dzięki :)

Jeszcze znalazłam taki https://www.komputronik.pl/product/760088/asus-tuf-gaming-fx506hc-hn004-512gb-m-2-pcie-32gb.html
Myślicie że jest okej?

Edytowane przez HikuMiku

HikuMiku
komentarz
HAKELBERY
komentarz
komentarz (edytowane)

Zobacz sobie do xkoma. Mają tam dobra szukajke . Za 4000 znajdziesz rtx 4050 i 12500h i 32gb ram

Edytowane przez HAKELBERY
tapczan2
komentarz
komentarz (edytowane)

Zobacz Gigabyte G5 MF i5-12500H/32GB/512 RTX4050 144Hz za 3 899 zł. Wydaje się że spełnia wszystkie wymagania. W tym budżecie model ten ma wydajną grafikę GeForce RTX 4050, 32 GB RAM, mocny 12 rdzeniowy procesor i5 i jest bez systemu Windows. Jeśli w liczbie portów nie uwzględniasz USB-C można rozszerzyć przez to przez HUB.

 

Opcja z większą liczbą portów USB to MSI GF63 i5-12450H/16GB/512 RTX4050 144Hz za 3 899 zł. Ma wydajną grafikę GeForce RTX 4050, 16 GB RAM z możliwością zwiększenia 64 GB, 8 rdzeniowy procesor i5 i jest bez systemu Windows. Ma 3 złącza USB 3.2.

Edytowane przez tapczan2

Wciąż szukasz rozwiązania problemu? Napisz teraz na forum!

Możesz zadać pytanie bez konieczności rejestracji - wystarczy, że wypełnisz formularz.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...