x-kom hosting

[7500 zł] Laptop do gier i do pracy

Tomi213
utworzono
utworzono

Hej,

w przyszłym miesiącu zamierzam zakupić laptopa. Ma służyć do gier (przede wszystkim Red Dead Redemption 2, GTA V, Mount and Blade Bannerlord, nowe Assassin's Creed, ale generalnie w tym budżecie chciałbym, żeby specyfikacja laptopa pokryła nowe tytuły). Drugim wymaganiem jest wykorzystanie laptopa do pracy - pracuję jako radiolog (oglądam dużo badań obrazowych) i zależy mi na dobrej jakości obrazu. Laptop powinien mieć zainstalowany system Windows, powinien mieć w miarę dużą pojemność dysku (myślę, że 1 TB jest odpowiedni). Generalnie zwróciłem uwagę na Lenovo: https://www.x-kom.pl/p/689897-notebook-laptop-156-lenovo-legion-5-15-i7-11800h-32gb-1tb-w11x-rtx3060-165hz.html

Wydaje mi się to dobra opcja, natomiast bardzo zależy mi na Waszej opinii. To odpowiedni laptop? Jakie inne laptopy wzięlibyście pod uwagę w tym budżecie i do tego celu?

Pozdrawiam serdecznie

anioł2009
komentarz
komentarz

Dobry model laptopa, jednak w tej cenie już by się przydało coś pokroju 3070 albo 4060. Konfiguracja nie jest warta takiej kwoty.

tapczan2
komentarz
komentarz (edytowane)
22 godziny temu, Tomi213 napisał:

Wydaje mi się to dobra opcja, natomiast bardzo zależy mi na Waszej opinii.

Moim zdaniem to słaba opcja.

Dla porównania zobacz model Lenovo Legion Pro 5-16 i5-13500HX/16GB/512/Win11X RTX4060 165Hz za 7 299 zł. Ma wydajną grafikę RTX 4060 o mocy 140 W, szybki 14 rdzeniowy procesor i5 13-tej generacji, matowy ekran IPS z pokryciem barw 100% sRGB i rozdzielczości 2560 x 1600 (WQXGA). Z minusów masz mniejszy dysk bo 512 GB chociaż jest możliwość rozbudowy.

 

Druga opcja to HP Omen 16 i5-13500HX/16GB/1TB/Win11x RTX4060 165Hz za 6 949 zł. Ma wydajną grafikę RTX 4060 o mocy 130 W, szybki 14 rdzeniowy procesor i5 13-tej generacji, dysk 1 TB z możliwością montażu dodatkowego dysku, matowy ekran IPS z pokryciem barw 100% sRGB,

Edytowane przez tapczan2
anioł2009
komentarz
komentarz