x-kom hosting

Pomoc

nomciu
utworzono
utworzono

Czesc jestem tutaj nowy i od razu chcialbym powiedziec ze jestem laikiem w sprawach komputerowych. Moj problem polega na tym ze chcialbym wymienic procesor lub karte graficzna zeby chodzily mi lepsze gierki i moje pytanie brzmi co bylo by korzystniejsze w moim wypatku wymiana procesora czy karty graficznej?

 

Procesor: AMD Ryzen 5 1500X Quad-Core Processor

Grafika : GeForce GTX 1050 Ti Pamięć    4095 MB

 

Prosze o pomoc jezeli cos bym musial jeszcze podac z podzespołow to podam. Dziekuje

Mogeto
komentarz
komentarz

Potrzebny jest model płyty głównej oraz zasilacz. Możesz też dopisać ile masz pamięci RAM. Dysk SSD czy HDD?

nomciu
komentarz
komentarz

Plyta głowna: Producent    Micro-Star International Co. Ltd
Model    B350M PRO-VD PLUS (MS-7B38) (AM4)
Wersja    1.0

Pamięć Ram: 8 GB

 

Dyski: Mam dwa dyski ssd i jeden HDD. Na jednym ssd mam tylko system operacyjny a na drugim gry i programy to samo na HDD

 

Zasilacz: Silenciumpc Vero L2 Bronze 500W

Mogeto
komentarz
komentarz

Musisz rozbudować pamięć RAM do 16GB, bo 8GB w grach szybko się zapcha i będziesz miał ścinki.

Na początek kup GTX1660Super lub 1660Ti. Poszukaj lub policytuj tak do 430zł.

https://allegrolokalnie.pl/oferta/gtx-1660-super-asus-tuf-gaming-oc-6-gb

https://allegrolokalnie.pl/oferta/gigabyte-gtx-1660-ti-oc-6gb-awd

Skok na tle w GTX1050Ti będzie ogromny.

W przyszłości wymień procesor na R5 5600, ale przed wymianą procesora wgraj najnowszy bios do płyty głównej.

nomciu
komentarz
komentarz

Czyli na poczatek ramy dokupic i jednak pierwsza karta do wymiany a procek jeszcze pociagnie?

Mogeto
komentarz
komentarz

Musisz mieć te 16GB, bo najnowsze gry będą niegrywalne przy 8GB.

Lepsza karta graficzna da skok wydajnościowy, ale R5 1500X to nie jest procesor który będzie błyszczeć. Prędzej czy później trzeba go wymienić. Czym szybciej, tym lepiej.

HAKELBERY
komentarz
komentarz

Ram masz w 1 kości? Jaki ?

nomciu
komentarz
komentarz