x-kom hosting

Laptop głównie do pracy budżet do 4000 zł

merth
utworzono
utworzono

Witam serdecznie. Szukam laptopa, który będzie służył do pracy. Głównie grafika/obróbka zdjęć, i sporadycznie korzystanie z internetu.

Budżet to 4000 zł (nie wliczajmy w to systemu) 

Prosiłbym o jakieś konkretne propozycje niestety jestem trochę zielony w tym temacie. 

Anawa
komentarz
komentarz

Cześć. Jaki rozmiar matrycy ma mieć laptop czy bez znaczenia?

merth
komentarz
komentarz

@Anawa  No tak 15,6 cala minimum.

 

@Sławomir A to nie są laptopy z zastosowaniem do gier? Patrząc na ich opisy to chyba tak, a ja akurat nie będę na nim grał tylko typowo do pracy.

Grafika/obróbka zdjęć. 

tapczan2
komentarz
komentarz (edytowane)
33 minuty temu, merth napisał:

No tak 15,6 cala minimum.

Rozumiem, że im większy ekran tym lepiej. Jak nie potrzebujesz gamingowego modelu to zobacz coś z ekranem 17,3" jak ASUS Vivobook 17X R5-7530U/16GB/512/Win11 za 3 849 zł. Ma matowy ekran IPS 17,3", solidną obudowę (aluminiowa pokrywa matrycy, standard militarny MIL-STD-810H), Procesor Ryzen 5, 16 GB RAM.

Druga opcja to Dell Inspiron 16 5620 i7-1255U/16GB/512/Win11 za 3 999 zł. Ma matowy ekran WVA (odpowiednik IPS) 16" o wyższej rozdzielczości 1920 x 1200 (WUXGA), solidną obudowę (aluminiowa pokrywa matrycy, aluminiowe wnętrze laptopa), mocny 10 rdzeniowy procesor i7, 16 GB RAM z możliwością zwiększenia do 32 GB, grafikę Intel Iris Xe Graphics i świetną 3 letnią gwarancję w systemie Next Business Day.

Edytowane przez tapczan2
  • Dziękuję 1
Anawa
komentarz
komentarz
2 godziny temu, merth napisał:

A to nie są laptopy z zastosowaniem do gier? Patrząc na ich opisy to chyba tak, a ja akurat nie będę na nim grał tylko typowo do pracy.

Grafika/obróbka zdjęć. 

Do grafiki / obróbki zdjęć przyda się mocny sprzęt, chyba że nie wykorzystujesz programów, które mocno obciążają komputer?

Wciąż szukasz rozwiązania problemu? Napisz teraz na forum!