x-kom hosting

uszkodzona śruba w laptopie

LqMookie
utworzono
utworzono

probuje wymienic paste na procesorze ale niestety sruba sie zaklinowala i nie chce sie ruszyc nawet o milimetr

21212.thumb.png.b677bc2ad76536747c20e0b21952abeb.png

leelareso
komentarz
komentarz

jak gniazdo zdewastowane to jak ma się niby odkręcić:V Uzyj kombinerek tylko uwazaj by nie uszkodzić nić

LqMookie
komentarz
komentarz

@leelareso probowalem ale niestety mam tylko gigantyczne kombinerki i nawet nie szlo zlapac tego dzyndzelka. polecisz jakies?

leelareso
komentarz
komentarz

no jak jakie? Najzwyklejsze kombinerki które sie nadadzą do tego zadania ~20/25 zł

  • Dobra wypowiedź 1
LqMookie
komentarz
komentarz

@leelareso spoko. wolalem sie dopytac czy moze sa jakies specjalne do tego zadania bo boje sie ze jeden zly ruch i bede miec po plycie glownej. jestem laikiem w tych sprawach

leelareso
komentarz
komentarz

Wgl co to się stało ze śrubką? Zły śrubokręt został użyty? Te śrubki są proste do wykręcenia.

anioł2009
komentarz
komentarz

Ja bym zrobił nacięcie dremelem na płaski srubokręt i odkręcił.. ale to ja :E Poza tym łeb śruby jest wystający więc każde kombinery sie nadadzą, trzeba tylko umiejętnie złapać :) 

LqMookie
komentarz
komentarz

@leelareso od początku był problem, potem się z nią siłowałem różnymi końcówkami i wyszło jak wyszło. Jest jeszcze druga taka sama tylko mniej zjechana ale i tak nie idzie 

Dobra zamówię sobie jakieś mini szczypce i pokombinuje. Dzięki za pomoc 

Gawel
komentarz
komentarz

@LqMookie Jesteś z wawy. Zajdź do Lidla są jakieś narzędzia, coś na pewno znajdziesz 

HAKELBERY
komentarz
komentarz

Spróbuj dopasować plaski śrubokret

Zelazny
komentarz
komentarz (edytowane)

Jak jesteś laikiem, to zleć to komuś. Z tego co piszesz są dwie, ciężko jest je odkręcić. Narobisz sobie biedy i będzie...

Wciąż szukasz rozwiązania problemu? Napisz teraz na forum!

Możesz zadać pytanie bez konieczności rejestracji - wystarczy, że wypełnisz formularz.

×
×