x-kom hosting

[2500-3000] laptop 2w1 za bon dla nauczyciela

momo12
utworzono
utworzono

Tak jak w temacie - lada moment mają ruszyć te bony na zakup laptopa.

Jestem zielona w temacie, potrzebuję pomocy z wyborem...

Właściwie główna sprawa, na której by mi zależało, to żeby był to laptop typu 2w1 - konwertowalny. Prawdopodobnie musi spełniać wymogi określone przez ministerstwo (m.in. 8 GB RAM, 256 GB pamięci - lub  przypadku chromebooków 64GB; ekran min 13cal, wejście video. aaaa... i cośtam było o wydajności w teście CrossMark - min. 1200 punktów, ale tego to nigdzie nie mogę znaleźć...). W sumie nie wiem na ile to są zalecenia, na ile sztywne ramy - tzn czy da się kupić za bon laptopa, który nie spełnia któregoś z kryteriów... ale myślę, że trzeba spróbować się tego trzymać...

Laptop ma być używany przede wszystkim do pracy typowo szkolnej - przygotowanie lekcji, prezentacji, jakieś filmy/filmiki, praca biurowa, etc... Z takich mniej typowych programów, które używam to program do edycji nut - MuseScore - ale z tego, co widziałam na chromebookach w razie czego da radę to uruchomić.

Nie jestem pewna na 100% czy to miałby być zwykły laptop czy chromebook - czytałam trochę o różnicach, ale jakoś nie mam wyczucia jak to się sprawdza w praktyce... wydaje mi się, że do moich potrzeb chromebook może być ok (nie na zasadzie, że wolę chromebooka, ale biorę go też pod uwagę).

W gry na komputerze nie gram zupełnie, ale komputer obsługuję dość mocno wielozadaniowo - wiecznie mam mnóstwo zakładek w przeglądarce pootwieranych, sporo plików w wordzie i innych programach - i zależy mi, żeby to działało płynnie, a nie przycinało się non stop...

Aktualnie mam od trochę ponad roku Asus Vivobook chyba jakieś x515JA (coś takiego mi się wyświetla) - w każdym razie z 16GB RAM i pamięcią512GB, z procesorem intel i5 - i z niego mi się korzysta bardzo fajnie.