Ninjak utworzono 1 października 2023 utworzono 1 października 2023 Dzień Dobry mam problemy z kompem a dokładnie to z przeglądarką czasami chodzi normlanie a nieraz się zawiesza i trzeba czekać aż problem ustanie i tak w kółko, aktualnie korzystam z opery GX pobrałem Chrome ale problem zostaje inne aplikacje działają normlanie gry też. Wczoraj miałem sytuacje gdzie gdzie wywaliło mi bsod (Ntoskrnl.Exe) musiałem wyłączyć profil XMP na ramach zresetować bios i system ruszył, włączyłem profil xmp i na razie błędu nie wywala co robić dalej ? Addition.txt FRST.txt Shortcut.txt
leelareso komentarz 1 października 2023 komentarz 1 października 2023 Wrzuć screeny z programu crystal disc info, ram możesz sprawdzić za pomocą programu memtest (pojedynczo kości) możesz najpierw użyć DISM /Online /Cleanup-Image /RestoreHealth W cmd jako administrator.
leelareso komentarz 1 października 2023 komentarz 1 października 2023 a 2 dysk? Ten m2 spcc wygląda na zdrowy
Ninjak komentarz 1 października 2023 Autor komentarz 1 października 2023 @leelareso a przepraszam wysyłam 2
leelareso komentarz 1 października 2023 komentarz 1 października 2023 Poza tym jednym błędem na dysku E to wyglądają ok, próbowałeś te rozwiązania co podałem?
Ninjak komentarz 1 października 2023 Autor komentarz 1 października 2023 @leelareso zrobiłem na razie tylko to, mam sprawdzić ramy tym programem ?
leelareso komentarz 1 października 2023 komentarz 1 października 2023 albo możesz windowsowym tylko o wiele mniej dokładny jest, ale szybszy.
Ninjak komentarz 1 października 2023 Autor komentarz 1 października 2023 @leelareso robiłem wczoraj z dwa razy windowsowym i 0 błędów
Ninjak komentarz 1 października 2023 Autor komentarz 1 października 2023 Przez 1h użytkowania przeglądarki był spokój ale problem wrócił i znowu się tnie, jak wyłączę przeglądarkę to inne aplikacje działają normalnie
leelareso komentarz 1 października 2023 komentarz 1 października 2023 pobierz wersję portable https://www.adlice.com/roguekiller/#alt_download i przed skanowaniem zaznacz opcję beta w ustawieniach skanowania. Jak nic nie pokarze to możesz jeszcze skorzystać z https://www.eset.com/pl/home/online-scanner/ i przeskanować też.
Ninjak komentarz 2 października 2023 Autor komentarz 2 października 2023 @leelareso Zrobiłem format tak że dziękuję za pomoc
Wciąż szukasz rozwiązania problemu? Napisz teraz na forum!
Możesz zadać pytanie bez konieczności rejestracji - wystarczy, że wypełnisz formularz.