x-kom hosting

MSASCu.exe błąd

Accivity
utworzono
utworzono

Witam, mam problem z błędem ponizej, jakis czas temu wykrylo mi wirusa i usunelo plik z windowsa, ciagle teraz wyskakuje mi ten komunikat...

Jest mozliwosc naprawienie tego? probowa;em poprzez cmd sprawdzenie bledow ale nie pomoglo... 

Dzieki

 

 

 

image.png.c4262e61fb783af12aee6d75bf5fc158.png

Bromidum
komentarz
komentarz (edytowane)

@Accivity

1) Podrzuć logi
FRST, które wygenerujesz w programie opcją „skanuj”. Powstałe pliki tekstowe "frst.txt" oraz "addition.txt" załącz na forum.


2) RogueKiller Anti Malware →  https://www.adlice.com/roguekiller/#alt_download

Zalecane pobranie wersji przenośnej (portable). Przed uruchomieniem pełnego skanowania należy włączyć w ustawieniach bezsygnaturowy „moduł MaIPE (BETA)”; opcjonalnie „skanuj z pełną wydajnością” (ustawienia → ustawienia skanowania).    

Accivity
komentarz
komentarz
Bromidum
komentarz
komentarz (edytowane)

Czy RogueKiller coś wykrył?

1) Odinstaluj:

- WebAdvisor firmy McAfee (HKLM-x32\...\{35ED3F83-4BDC-4c44-8EC6-6A8301C7413A}) (Version: 4.1.1.836 - McAfee, LLC)

- CCleaner (HKLM\...\CCleaner) (Version: 6.16 - Piriform)

 

2) Uruchom FRST/FRST64.exe, wciśnij kombinację klawiszy ctrl + y. Otworzy się notatnik, do którego wklej zawartość skryptu. Zamknij i zapisz. W FRST kliknij „napraw” →


SystemRestore: On 
CloseProcesses:
CreateRestorePoint:
HKU\S-1-5-21-3435540004-1810206776-4162706899-1001\...\Run: [MicrosoftEdgeAutoLaunch_4183602A89B5310E6C4CF4B63537CA45] => "C:\Program Files (x86)\Microsoft\Edge\Application\msedge.exe" --no-startup-window --win-session-start /prefetch:5 [4210112 2023-09-25] (Microsoft Corporation -> Microsoft Corporation)
HKU\S-1-5-21-3435540004-1810206776-4162706899-1001\...\Run: [CCleaner Smart Cleaning] => C:\Program Files\CCleaner\CCleaner64.exe [42614688 2023-09-08] (PIRIFORM SOFTWARE LIMITED -> Piriform Software Ltd)
Task: {82771A51-24C1-46E5-AF64-782F4E2C55AE} - System32\Tasks\CCleaner Update => C:\Program Files\CCleaner\CCUpdate.exe [714256 2023-09-08] (PIRIFORM SOFTWARE LIMITED -> Piriform Software Ltd)
Task: {E2AAA621-BDCE-4B02-958E-59EBCC15D9E6} - System32\Tasks\CCleanerCrashReporting => C:\Program Files\CCleaner\CCleanerBugReport.exe [4703648 2023-09-08] (PIRIFORM SOFTWARE LIMITED -> Piriform Software) -> --product 90 --send dumps|report --path "C:\Program Files\CCleaner\LOG" --programpath "C:\Program Files\CCleaner" --configpath "C:\Program Files\CCleaner\Setup" --guid "53087d71-8df0-489f-b996-15aa1c25eaaa" --version "6.16.10662" --silent
Task: {845A63D9-DF39-4CDD-A177-C14A0F5AC070} - System32\Tasks\OneDrive Standalone Update Task-S-1-5-21-1923788093-1689913387-2042977024-500 => %localappdata%\Microsoft\OneDrive\OneDriveStandaloneUpdater.exe  (Brak pliku)
Task: {12D86CFA-1BBF-4B90-8096-A39DA970251A} - System32\Tasks\ASUS\P508PowerAgent_sdk => C:\Program Files (x86)\ASUS\ArmouryDevice\dll\ShareFromArmouryIII\Mouse\ROG STRIX CARRY\P508PowerAgent.exe  (Brak pliku)
Task: {35F79FDD-F4E6-4156-B350-0D937CD59CA2} - System32\Tasks\Microsoft\Windows\UpdateOrchestrator\USO_UxBroker => %systemroot%\system32\MusNotification.exe  (Brak pliku)
Tcpip\Parameters: [DhcpNameServer] 192.168.1.254
Tcpip\..\Interfaces\{5c41f268-557e-4051-b2dd-7b5d0187f2ba}: [DhcpNameServer] 192.168.1.254
Tcpip\..\Interfaces\{989ceaef-cdc5-48c9-b54f-3a756da7df6d}: [DhcpNameServer] 40.53.1.12
R2 McAfee WebAdvisor; C:\Program Files\McAfee\WebAdvisor\ServiceHost.exe [874384 2023-09-22] (McAfee, LLC -> McAfee, LLC)
2023-09-24 23:24 - 2023-09-24 23:24 - 000000000 ___DC C:\Users\patry\AppData\Roaming\McAfee
2023-09-23 19:45 - 2023-09-23 19:45 - 000000000 ___DC C:\Users\patry\AppData\Local\McAfee
2023-09-26 19:37 - 2022-02-10 11:25 - 000000000 ___DC C:\ProgramData\McAfee
2023-09-26 15:30 - 2022-02-10 11:25 - 000000000 ___DC C:\Program Files\McAfee
C:\Users\patry\Downloads\*.torrent
ShellIconOverlayIdentifiers: [ OneDrive1] -> {BBACC218-34EA-4666-9D7A-C78F2274A524} =>  -> Brak pliku
ShellIconOverlayIdentifiers: [ OneDrive2] -> {5AB7172C-9C11-405C-8DD5-AF20F3606282} =>  -> Brak pliku
ShellIconOverlayIdentifiers: [ OneDrive3] -> {A78ED123-AB77-406B-9962-2A5D9D2F7F30} =>  -> Brak pliku
ShellIconOverlayIdentifiers: [ OneDrive4] -> {F241C880-6982-4CE5-8CF7-7085BA96DA5A} =>  -> Brak pliku
ShellIconOverlayIdentifiers: [ OneDrive5] -> {A0396A93-DC06-4AEF-BEE9-95FFCCAEF20E} =>  -> Brak pliku
ShellIconOverlayIdentifiers: [ OneDrive6] -> {9AA2F32D-362A-42D9-9328-24A483E2CCC3} =>  -> Brak pliku
ShellIconOverlayIdentifiers: [ OneDrive7] -> {C5FF006E-2AE9-408C-B85B-2DFDD5449D9C} =>  -> Brak pliku
ShellIconOverlayIdentifiers-x32: [ OneDrive1] -> {BBACC218-34EA-4666-9D7A-C78F2274A524} =>  -> Brak pliku
ShellIconOverlayIdentifiers-x32: [ OneDrive2] -> {5AB7172C-9C11-405C-8DD5-AF20F3606282} =>  -> Brak pliku
ShellIconOverlayIdentifiers-x32: [ OneDrive3] -> {A78ED123-AB77-406B-9962-2A5D9D2F7F30} =>  -> Brak pliku
ShellIconOverlayIdentifiers-x32: [ OneDrive4] -> {F241C880-6982-4CE5-8CF7-7085BA96DA5A} =>  -> Brak pliku
ShellIconOverlayIdentifiers-x32: [ OneDrive5] -> {A0396A93-DC06-4AEF-BEE9-95FFCCAEF20E} =>  -> Brak pliku
ShellIconOverlayIdentifiers-x32: [ OneDrive6] -> {9AA2F32D-362A-42D9-9328-24A483E2CCC3} =>  -> Brak pliku
ShellIconOverlayIdentifiers-x32: [ OneDrive7] -> {C5FF006E-2AE9-408C-B85B-2DFDD5449D9C} =>  -> Brak pliku
ContextMenuHandlers5: [ACE] -> {5E2121EE-0300-11D4-8D3B-444553540000} =>  -> Brak pliku
CMD: DISM.exe /Online /Cleanup-image /Restorehealth
CMD: sfc /scannow 
EmptyEventLogs:
EmptyTemp: 

 

Plik naprawczy przeznaczony jest tylko dla autora wątku!
 Wykonanie skryptu może chwilę potrwać. 

Po wykonaniu skryptu i ponownym uruchomieniu załącz utworzony fixlog.txt  

 

Accivity
komentarz
komentarz

Zrobione lapek sie zresetowal i zobaczymy! dzieki za pomoc!!@Bromidum

Accivity
komentarz
komentarz

Dalej to samo :(

Bromidum
komentarz
komentarz (edytowane)

Pozostaje instalacja systemu, np. z zachowaniem obecnych plików lub na czysto. Stwórz kopię zapasową ważnych dla siebie danych. 
 

Możesz też przywrócić plik z kwarantanny i dodać go do wyjątków, a także zmienić Windows Defender na inny pakiet jeśli dalej będzie usuwał pliki. 

Accivity
komentarz
komentarz

Właśnie miałem problem z tym wczesniej i zrobiłem reinstalacje systemu i dalej to samo sie pokazuje

Bromidum
komentarz
komentarz (edytowane)

Więc to pewnie false positive Windows Defendera. Pliki możesz przywrócić. 

Accivity
komentarz
komentarz

image.png.90f8089e675d4b03a7a0830475873458.png  Może po prostu przywrócę ten plik? 

Wciąż szukasz rozwiązania problemu? Napisz teraz na forum!

Możesz zadać pytanie bez konieczności rejestracji - wystarczy, że wypełnisz formularz.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Strona wykorzystuje pliki cookies w celu prawidłowego świadczenia usług i wygody użytkowników. Warunki przechowywania i dostępu do plików cookies możesz zmienić w ustawieniach przeglądarki.