jaco44 utworzono 27 września 2023 utworzono 27 września 2023 Cześć, mam pewien problem. Niedawno przedpremierowo wyszła nowa fifa, gdy gram w nią przez internet co chwilę wyskakuje ostrzeżenie o dużym pingu i utracie pakietów. Tak prezentuje się ping test na jednej ze stron(1 zdjęcie), dostawca internetu tłumaczy się, że chwilowe skoki pingu nawet do kilkuset ms jest całkowicie normalne, jednak w praktyce gry gram w fifę online to gra wygląda jak pokaz slajdów. Sprawdziłem to na innym internecie u kolegi i gra chodziła o wiele płynniej. Z drugiej strony, gdy robię test pingu w wierszu poleceń, wygląda on o wiele lepiej niż na stronie internetowej(drugie zdjęcie), jednak czasami(na tym screenie akurat nie) wyskakuje "request timed out" co świadczy o utracie właśnie tych pakietów o ile się nie mylę. Mimo wszystko w fifę nie da się grać, ale to co mnie dziwi najbardziej to to, że kiedy jeszcze tydzień temu grałem w CSa to ping miałem cały czas na poziomie poniżej 10 ms, jednak wątpię, żeby to było coś nie tak z fifą, ponieważ tak jak pisałem wcześniej na innym internecie problem ustąpił praktycznie całkowicie. Wczoraj był u mnie serwis od dostawcy internetu i dostałem na testy inny router, żeby przetestować czy nie jest to winą routera, jednak na nowym urządzeniu wszystko prezentuje się dokładnie tak samo, powiedziano mi, że w razie w można jeszcze spróbować podłączyć inny konwerter do światłowodu, żeby zobaczyć czy w aktualnym nie leży problem. Jednak zarówno router jak i konwerter mają niecałe 2 lata więc wydaje mi się, że to dosyć szybko. Tutaj nasuwa się moje pytanie, co mogę z tym zrobić? Umowę z dostawcą internetu mam do połowy grudnia tego roku, można ją jakoś przedwcześnie zerwać? Czy w ogóle ma sens zrywanie tej umowy, w czym może tkwić tutaj problem? Dostawca niby mówi, że chwilowe skoki pingu są normalne ale właśnie w grze fifa te skoki praktycznie uniemożliwiają rozgrywkę. Dodam, że komputer podpięty jest do routera kablem, a tydzień temu robiłem format, więc wina raczej nie leży po stronie komputera(tak jak początkowo również zarzucał mi dostawca internetu)
Wciąż szukasz rozwiązania problemu? Napisz teraz na forum!
Możesz zadać pytanie bez konieczności rejestracji - wystarczy, że wypełnisz formularz.