kaczii utworzono 7 września 2023 utworzono 7 września 2023 Witam. Jak w tytule. Nie mam możliwości wpisania PINu w Windows Hello z powodu braku aplikacji. Jednocześnie kiedy system pyta mnie: "Poszukać aplikacji w sklepie store. To zadanie wymaga zainstalowania aplikacji. Czy chcesz wyszukać aplikacje w sklepie store?" i kiedy klikam "tak" nic się nie dzieje. Próbowałam już otwierać system w trybie awaryjnym i restartować ustawienia do stanu początkowego. Z każdym razem przy 56% postęp zatrzymuje się i zmiany się cofają. Próbowałam również rozwiązać problem przez ustawienia uruchamiania i wybrania F5, ale to również nic nie dało. Usunęłam również ostatnie aktualizacje. Jest to windows 11. Bardzo proszę o pomoc. Nie chciałabym przywracać ustawień fabrycznych.
Wciąż szukasz rozwiązania problemu? Napisz teraz na forum!
Możesz zadać pytanie bez konieczności rejestracji - wystarczy, że wypełnisz formularz.