x-kom hosting

Dead sub-pixele w monitorze LG a gwarancja

Cewuu
utworzono
utworzono

Cześć! Wczoraj wieczorem niestety wzrokiem natrafiłem na różowy piksel na białym tle na moim monitorze i nie daje mi on spokoju. Nie jest to stuck pixel bo próbowałem masowania i flashingu, nie wyświetla koloru zielonego i koniec. Dziś rano znalazłem drugi, tym razem problem z czerwonym kolorem. Stąd moje pytanie czy warto wysyłać to na gwarancję? Monitor ma prawie rok więc odpada zwrot. Dzwoniłem do obsługi klienta LG i powiedzieli mi że w instrukcji jest napisane że na monitorze mogą występować dead pixele i że jest to normalne, ale dodał że i tak mogę ten monitor wysłać i będzie sprawdzony. Dodam tylko że to monitor 1440p więc te piksele fakt są dość małe ale mam w centrum po lewej stronie więc są denerwujące. Jak myślicie przejdzie to na gwarancję?

leelareso
komentarz
komentarz

nie przejdzie, jedynie by przeszło gdybyś zaraz po  zakupie miał badpixele, ale to by zależało od sklepu, w morele i xkom nie miałem problemów z reklamacjami. Pozostaje ci wymienić monitor najwyżej albo dalej bawić się chałupniczą robotą przywrócenia go do żywych.

Wciąż szukasz rozwiązania problemu? Napisz teraz na forum!

Możesz zadać pytanie bez konieczności rejestracji - wystarczy, że wypełnisz formularz.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Strona wykorzystuje pliki cookies w celu prawidłowego świadczenia usług i wygody użytkowników. Warunki przechowywania i dostępu do plików cookies możesz zmienić w ustawieniach przeglądarki.