x-kom hosting

Dysk SSD do płyty głównej

Przejdź do rekomendowanej odpowiedzi Autor: ThreeG ,
gasiciel998
utworzono
utworzono

Witam, jestem nowicjuszem w komputerach i prosiłbym Was, o pomoc w dobraniu dysku SSD, do mojej płyty głównej.
Moja płyta główna to ASRock H310M-HDV,


Myślałem o tym dysku: https://www.x-kom.pl/p/400625-dysk-ssd-crucial-500gb-25-sata-ssd-mx500.html

I o tym kablu żeby podłączyć dysk z płytą: https://www.x-kom.pl/p/553345-kabel-sata-silver-monkey-kabel-sata-iii-sata-1m-katowy.html

Czy to wszystko będzie do siebie pasować, i będzie współgrać?

  • Rekomendowana odpowiedź
ThreeG
komentarz
komentarz

Tak, wszystko będzie pasować, dysk można spokojnie brać, w zależności od obudowy i sposobu montażu dysków możesz rozważyć użycie prostego kabla sata zamiast kątowego

Mogeto
komentarz
komentarz

Jeśli masz wolny slot M.2 w płycie głównej, to lepiej dysk M.2. Jeśli zajęty, to pozostaje SATA.

xardas228
komentarz
komentarz

@gregorjan  Okazało się że te gorsze mx500 na qlc to podróbki z aliexpress.

gregorjan
komentarz
komentarz

@xardas228 Skąd to wiadomo?

xardas228
komentarz
komentarz

@gregorjan Twórca tabelki z tamtego tematu przyznał że dyski były z aliexpress i nikt do tej pory nie zaobserwował mx500 z QLC w normalnej dystrybucji.

gregorjan
komentarz
komentarz

W takim razie nie rozumiem skąd sporo negatywnych komentarzy np na x-com z ostatniego roku dotyczących MX500 1TB.

I o co chodzi z tymi warstwami w tej tabelce, im więcej tym lepiej? Myślałem, że TLC ma komórki trójpoziomowe - trzy bity na komórkę.

xardas228
komentarz
komentarz

Strzelam że była jakaś wadliwa partia+może gorsza kontrola jakości, ale to niestety zdarza się każdemu.

Wciąż szukasz rozwiązania problemu? Napisz teraz na forum!

Możesz zadać pytanie bez konieczności rejestracji - wystarczy, że wypełnisz formularz.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie