x-kom hosting

3000, nauka i granie

tajgerbonzo
utworzono
utworzono (edytowane)

Siemka, totalnie nie znam się na komputerach, dlatego odzywam się do was. Od października zaczynam studia i przyda mi się jakiś laptopik. Laptop będzie mi potrzebny głównie do nauki, ale w wolnych chwilach lubię sobie pograć w cs’a albo w GTA. Chcę również być przygotowany na CS2, który niebawem wyjdzie. Wymagam jedynie żeby te gry się nie zacinały i były stabilne fps. Pozdro

tapczan2
komentarz
komentarz (edytowane)

W tej kwocie z laptopów do gier masz kilka najtańszych modeli z dedykowaną kartą graficzną.

Jak ma być z systemem Windows to ASUS TUF Gaming F15 i5-10300H/8GB/512/Win11 GTX1650 144Hz za 2 999 zł. Ma dedykowaną kartę graficzną GTX 1650, 4 rdzeniowy procesor, 8 GB RAM, dysk SSD 512 GB, matowy ekran IPS 144 Hz i Windows.

Bez systemu Windows masz Lenovo IdeaPad Gaming 3-15 Ryzen 5/16GB/512 GTX1650 120Hz za 2 999 zł. Ma dedykowaną kartę graficzną GTX 1650, 6 rdzeniowy procesor, 16 GB RAM, dysk SSD 512 GB, matowy ekran IPS 120 Hz i bez systemu Windows.

  • konto oficjalne
X-KOM
komentarz
komentarz

Cześć, 

 

Jeśli możesz nieco nagiąć budżet, to ja poszedłbym w stronę czegoś na RTX 3050. To po prostu znacznie wydajniejsza karta względem GTX 1650. 

Przykładem takiego laptopa może być np. Lenovo IdeaPad Gaming 3-15 i5/16GB/512/Win11 RTX3050 120Hz. Na razie za bardzo nie wiadomo jak zoptymalizowany będzie nowy CS. Jest Beta, ale finalnego efektu jeszcze nie znamy. 

W tym momencie ten laptop kosztuje 3499 zł z kodem: windows-gaming
 

tajgerbonzo
komentarz
komentarz

@X-KOM a patrzac na wymagania bety CS2 to bedzie to chodzilo bez ścinek czy srednio?

@tapczan2 to trzeba zainstalować windowsa czy to po prostu inny system jest?

  • konto oficjalne
X-KOM
komentarz
komentarz

@tajgerbonzo Teoretycznie na mobilnym 1650 powinno, to działać bez zająknięcia. Tylko pytanie jak to będzie zoptymalizowane, bo na razie głosy w Internecie są bardzo różne. 

 

tapczan2
komentarz