x-kom hosting

CoolMoon Kontroller

The Kusiu
utworzono
utworzono

Hej, szybko i zwięźle - ostatnio kupiłem sobie CoolMoon controller, kabel molex od niego połączyłem z kablem od zasilacza i podłączyłem go do niego. Wiatraki 6 pinowe Rgb które podłączyłem do niego ani się nie świecą, ani nie kręcą. Sam kontroller się świeci więc zakładam, że dobrze podpiąłem go do zasilacza. Nie znam się na komputerach ale może trzeba to jeszcze w jakiś sposób podpiąć do karty graficznej lub może to być kwestia napięcia?

Sławomir
komentarz
komentarz

Masz tam jakiś kabel od PWM?

The Kusiu
komentarz
komentarz

@Sławomir

Hej odkupiłem używane wiatraki od znajomego. Jedyna kable jakie do nich są te te 6 pinowe ;/

 

Sławomir
komentarz
komentarz

do kontrolera powinien być dołączony zestaw kabli.

zasilający, od sygnału pwm i od rgb.

Albo ta wersja na molexa tego nie posiada...

Widzę że na pilocie są jakieś przyciski od prędkości wentylatorów. Sprawdzałeś to?

Sprawdź podłączenie wentylatorów, czy są wpięte w odpowiednie gniazda- czyli od 1-6.

 

 

anioł2009
komentarz
komentarz

Ten kontroler działa tylko z wentylatorami dedykowanymi 

Screenshot_1.thumb.png.049f605aa7eca468e080fc247b28602b.png

The Kusiu
komentarz
komentarz

@anioł2009

Hej podrzucisz link do kontrolera z 6 pinowymi wejściami który obsługuje wszystkie wiatraki ?

anioł2009
komentarz
komentarz

Ja nie siedze w takich wynalazkach, zazwyczaj kupuje sie to w kompletach danego producenta..jak masz kontroler coolmoon to kup wentylatory coolmoon z takimi zlaczami. To tak samo jak z corsairem commander pro...tez sa dedykowane wtyczki wentylatorów rgb. 

Wciąż szukasz rozwiązania problemu? Napisz teraz na forum!

Możesz zadać pytanie bez konieczności rejestracji - wystarczy, że wypełnisz formularz.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie