x-kom hosting

Outlook nie wysyła i odbiera

eloik
utworzono
utworzono (edytowane)

Witam,

Windows 11 Home

Microsoft Office Professional 2016

Antywirus Norton

 

 

Na Outlooku mam mejla służbowego, który jest postawiony na domenie firmy w której pracuje tzn. że mój adres mejlowy wygląda ogólnie tak: imię@firmowadomena.com,pl Mam go w Outlooku działającego za pomocą POP i SMTP

Laptopa mam chyba od grudnia i nigdy wcześniej nie było na nim żadnych problemu.

Niestety miesiąc temu pojawił się problem. Nagle z dnia na dzień Outlook przestał odbierać i wysyłać pocztę. A wiec wszedłem w Plik-Ustwiania i w ręczne naprawianie konta. Korzystałem z ustawień dla poczty nieszyfrowanej. Okazało się że dane POP i SMTP są zupełnie złe. A więc wpisałem poprawne ustawienia dedykowane przez firmę na której stoi domena firmowa. W załączniku prezentuje jak to wygląda zdjęcie 1 i 2. Dodam, że znajomi w pracy tak samo mają ustawioną pocztę na Outlooku i im nic się nie dzieje. Niestety po wpisaniu tych danych wyskakuje komunikat jak na zdjęciu nr 3 w załączniku. 

 

Gdy ponownie wchodzę w ustawienia okazuje się, że jedynie dane, które wpisałem do ustawień POP są takie właśnie jak wpisałem, a ustawienia SMTP wyglądają tak, jak w załączniku nr 4. 

 

Dodatkowo nie działa mi na laptopapie, niezależnie z jakiej przeglądarki korzystam strona firmowa. 

Na komórce mam w aplikacji gmaila podpięty ten mejl służbowy i normalnie wszystko działa, na komórce też łącząc się przez tą samą sieć internetową co laptop mogę wejść na stronę internetową mojej firmy.

 

Skontaktowałem się z działem pomocy firmy na której stoi domena. 

Odpisali mi jakie powinienem wpisać ustawienia w Outlooku, co już próbowałem kilkakrotnie. I dodali, cytuje "Z logów wynika ze od rana systematycznie z kontem łączy się jakiś program pocztowy po protokole POP3."

Ale może to się łączy mój gmail na telefonie?

 

Wpisywałem też ustawienia dla poczty szyfrowanej załącznik 5 i 6 ale niestety też nie działa. 

 

Problem ten pojawił się miesiąc temu, nie wiem czy była przed tym jakaś aktualizacja Windowsa czy Nortona. Po kilku dniach problem sam się naprawił. 

Niestety teraz po miesiącu znowu samo się zepsuło, kilka dni temu. I teraz jestem pewien że przed tym zepsuciem nie było żadnej aktualizacji Windowsa ani Nortona. 

 

 

Proszę o pomoc jak tą sytuację rozwiązać! 

Tylko proszę piszcie łopatologicznie.

Dziękuję! 

 

 

 

 

image.jpeg

2.jpg

3.jpg

4.jpg

5.jpg

6.jpg

Edytowane przez eloik

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Strona wykorzystuje pliki cookies w celu prawidłowego świadczenia usług i wygody użytkowników. Warunki przechowywania i dostępu do plików cookies możesz zmienić w ustawieniach przeglądarki.