x-kom hosting

Kompatybilność chłodnicy z obudową

Antusss
utworzono
utworzono

Cześć stoję przed wyborem nowego chłodzenia procesora i mam plan postawić na chłodzenie wodne nie custom tylko gotowe z chłodnicą przykładem jest NZXT Kraken 240
iż nie znam się za bardzo to mam pytanie do was jakie chłodzenie zmieści się do mojej obudowy i dobrze schłodzi procesor (do 700-800zł)

procesor- i5-11400F
obudowa - Genesis TITAN 700 

0c1b0dd44c108bf3c71ebb47baa3.jpg

leelareso
komentarz
komentarz

Dlaczego taką fajną chłodnicę do tak wieśniackiej obudowy (piekarnika) pakujesz?

ahaed
komentarz
komentarz

Zmień tą obudowę. Ani to ładne ani praktyczne. (Tak, wiem... o gustach się nie dyskutuje). Ale to serio słaba obudowa.

 

Do tego CPU kup coś z powietrznego. Mając porządną budę, w zupełności Ci wystarczy.

Antusss
komentarz
komentarz (edytowane)

@ahaed to nie chodzi o gusty ale obudowa racja warto zmienić bo historia z nią jest taka że jak kupowałem z allegro pc to komputer na takiej obudowie sie opierał i miał śmiesznego gtx1060 ale to już kilka lat temu a co do tego czasu to wszystko wymieniłem tylko obudowa została a warto zmienić bo rtx 4080 brzydko w niej wygląda

@leelareso zacznijmy od tego że ty nawet tego co napisałem nie zrozumiałeś więc polecam czytać ze zrozumieniem obudowa jest wieśniacka racja zmienię ją bo komponenty za 9k w obudowie z genesisa słabo sie prezentują

Edytowane przez Antusss
Sławomir
komentarz
UnnamedPlayer
komentarz
komentarz
Dnia 29.05.2023 o 16:29, Antusss napisał:

co do tego czasu to wszystko wymieniłem tylko obudowa została a warto zmienić bo rtx 4080 brzydko w niej wygląda

Masz za słaby CPU pod 4080.

 

W cenie tego Krakena masz nową konkretną obudowę i wydajny cooler AC.

Na upartego dostaniesz tu AIO 240 bez RGB już pod nowy procesor wraz z obudową.

Wciąż szukasz rozwiązania problemu? Napisz teraz na forum!

Możesz zadać pytanie bez konieczności rejestracji - wystarczy, że wypełnisz formularz.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...