x-kom hosting

Wybór zasilacza do zestawu komputerowego - Ryzen 7 5800X + RX 6700XT

Przejdź do rekomendowanej odpowiedzi Autor: rafalluz ,
NiMamPojęciaCoRobie
utworzono
utworzono

Witam forumowicze !
Po użytkowaniu przez 9 lat poczciwego FX 6300 i GTX 750TI (w późniejszym czasie wymiana na 1050Ti) postanowiłem że najwyższy czas na wymianę staruszka i zakup czegoś nowszego, zamówiłem już podane niżej podzespoły aczkolwiek wstrzymałem się jedynie z wyborem zasilacza ponieważ w skrócie jestem ,,zielony'' w tym temacie i chciałbym was prosić o pomoc w doborze zasilacza do podanej niżej przeze mnie  konfiguracji (komputer głównie z myślą o graniu w nowsze tytuły, na tą chwile 1080p aczkolwiek docelowo 1440p) Myślę ze zasilacz 750W byłby odpowiedni ale nie wiem na który konkretnie model się zdecydować (wiem że oszczędzanie na PSU to raczej nic dobrego, ale niestety przegiąłem troszeczkę budżet i na zasilacz mam powiedzmy w granicach 350-450zł)
-CPU:AMD Ryzen 7 5800X, 3,8GHz 32MB
-GPUPowercolor RX 6700XT Hellhound 12GB
-SSD: Lexar NM710 1TB M.2
-MOBO: ASUS Tuf Gaming B550 - PLUS
- Chłodzenie CPU : Endorfy Fortis 5 Dual Fan
-RAM: Kingston Fury Renegade, DDR4,32GB,3600MHz CL16

-Obudowa: Endorfy Signum 300 ARGB

-PSU : ?
A oto lista zasilaczy wybranych przeze mnie w kwocie do 450zł:
1.Gigabyte Aorus 750W (GP-AP750GM)
2.Thermaltake Smart BM2 750W (PS-SPD-0750MNFABE-1)
3.Cooler Master MWE Bronze 750W V2 (MPE-7501-ACABW-BEU)
4.be quiet! System Power 10 750W (BN329)

5.Thermaltake Smart 730W (SPS-730MPCBEU)
Z góry dziękuje wam za odpowiedź i pozdrawiam.

burnt_pc_4.jpg

  • Rekomendowana odpowiedź
rafalluz
komentarz
komentarz

Z powyższych wybierałbym między 3 a 4, który tańszy. Gigabyte z lekka nie ufam po ich wpadce z wybuchową serią.

qustosz
komentarz
komentarz

Ja bym brał 4. Najcichszy i najlepszy moim zdaniem.

Wciąż szukasz rozwiązania problemu? Napisz teraz na forum!

Możesz zadać pytanie bez konieczności rejestracji - wystarczy, że wypełnisz formularz.

×
×