x-kom hosting

Samsung Galaxy A52S zakupiony w sklepie Orange Flex wymiana w ramach rękojmi

lukasz1401
utworzono
utworzono (edytowane)

Cześć, muszę oddać telefon do wymiany w ramach rękojmi, na wyświetlaczu pojawiły się ślady teksu i ikon belki górnej(wypalenie obok notcha) oraz punktowe przebarwienie matrycy(widać na zdj. nad "Rozmowa"). Telefon to Samsung Galaxy A52S kupiony początkiem lipca 2022r w internetowym sklepie OrangeFlex. Miałbym do Was w związku z tym kilka pytań:
1. Czy wskazywać na obydwie te wady?
2. Czy w moim przypadku najlepszą opcją będzie reklamacja w ramach - żądanie wymiany sprzętu na nowy w ramach rękojmi ?
3. W aplikacji OrangeFlex jest dość dobrze rozpracowana obsługa zdalna zgłoszenia
https://nasz.orange.pl/t5/Orange-Flex/Zg%C5%82oszenie-reklamacji-sprz%C4%99tu-ze-sklepu-Orange-Flex-TEST/td-p/278781
jaką datę najlepiej wpisać w polu "co i kiedy się stało"
4. W przypadku jeśli rękojmia nie byłaby uznana telefon zostanie zwrócony w stanie w jakim wysłałem i będę mógł starać się o naprawę w ramach gwarancji?
5. Czy równie dobrze mógłbym to wszystko załatwić w salonie Orange?
6. O czym jeszcze należy pamiętać zgłaszając takie wady w ramach rękojmi?

 

IMG-20230416-212438.jpg

IMG-20230416-212336.jpg

Wciąż szukasz rozwiązania problemu? Napisz teraz na forum!

Możesz zadać pytanie bez konieczności rejestracji - wystarczy, że wypełnisz formularz.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Strona wykorzystuje pliki cookies w celu prawidłowego świadczenia usług i wygody użytkowników. Warunki przechowywania i dostępu do plików cookies możesz zmienić w ustawieniach przeglądarki.