lukasz1401 utworzono 17 kwietnia 2023 utworzono 17 kwietnia 2023 (edytowane) Cześć, muszę oddać telefon do wymiany w ramach rękojmi, na wyświetlaczu pojawiły się ślady teksu i ikon belki górnej(wypalenie obok notcha) oraz punktowe przebarwienie matrycy(widać na zdj. nad "Rozmowa"). Telefon to Samsung Galaxy A52S kupiony początkiem lipca 2022r w internetowym sklepie OrangeFlex. Miałbym do Was w związku z tym kilka pytań: 1. Czy wskazywać na obydwie te wady? 2. Czy w moim przypadku najlepszą opcją będzie reklamacja w ramach - żądanie wymiany sprzętu na nowy w ramach rękojmi ? 3. W aplikacji OrangeFlex jest dość dobrze rozpracowana obsługa zdalna zgłoszenia https://nasz.orange.pl/t5/Orange-Flex/Zg%C5%82oszenie-reklamacji-sprz%C4%99tu-ze-sklepu-Orange-Flex-TEST/td-p/278781 jaką datę najlepiej wpisać w polu "co i kiedy się stało" 4. W przypadku jeśli rękojmia nie byłaby uznana telefon zostanie zwrócony w stanie w jakim wysłałem i będę mógł starać się o naprawę w ramach gwarancji? 5. Czy równie dobrze mógłbym to wszystko załatwić w salonie Orange? 6. O czym jeszcze należy pamiętać zgłaszając takie wady w ramach rękojmi?
Wciąż szukasz rozwiązania problemu? Napisz teraz na forum!
Możesz zadać pytanie bez konieczności rejestracji - wystarczy, że wypełnisz formularz.