x-kom hosting

Mysz przewodowa Logitech g102 lightsync - Prawdopodobnie podróba?

Przejdź do rekomendowanej odpowiedzi Autor: qustosz ,
Mati667
utworzono
utworzono

Witam, moja ostatnia sztuka wspomnianej w tytule myszki niestety uległa uszkodzeniu sensora jak i również jest mocno zużyta, przez co zdecydowałem się na kupno nowej sztuki w sklepie internetowym, padło na Avans, bez dłuższego zastanowienia zamówiłem produkt. Na stronie nie wydawał się w żaden sposób podejrzany pod względem opisu ani ceny, która nie odbiegała od innych sklepów. Produkt przyjechał następnego dnia i oto co otworzyłem: https://ibb.co/SPtFSKC

 

Myszka nie jest wykrywana przez dedykowaną aplikację, sam feeling myszki jest z goła inny podłóg poprzednika, działanie sensora, działanie przełączników, jak i nawet podświetlenie, (sensor wyrzuca z siebie czerowną poświatę czego nie powinien oddawać) obwoluta wokół sensora ma z goła inny kształt, czego nie było w oryginale. Wszystkie inne aspekty i design jest z goła ten sam jak w poprzedniku... 

 

*Post utworzyłem w celu potwierdzenia czy rzeczywiście jest to fake*  jeśli tak to postaram się ją zwrócić bo jednak cena ceną ale, sam fakt postępowania w ten sposób z klientem przez jak się wydaje znany sklep, jest już conajmniej bezczelny. Mam nadzieje że mój post chociaż w jakimś stopniu zapali "czerwoną lampkę" następnym klientom tego sklepu.

 

Poprzedni egzemplarz dla porównania: https://ibb.co/b1Zy1zM

 

 

Dzięki za jakąkolwiek aktywność :^) 

 

 

Mati667
komentarz
komentarz

Bump

FrogsterPL
komentarz
komentarz

Zdjęć przyznam szczerze jeszcze nie widziałem (chwilowo nie mam takiej możliwości, zerknę na nie później), ale zdarza się, że producent modernizuje sprzęt i wypuszcza go na rynek pod taką samą nazwą. Czasem są to zmiany na lepsze, a czasem - niestety - na gorsze. Obstawiam, że tu mamy do czynienia z tą drugą opcją, bo Avans to jednak duży i sensowny sklep, nie spodziewałbym się po nich czegoś takiego.

 

Sugerowałbym Ci natomiast, tak dla pewności, żebyś napisał do pomocy technicznej Logitecha i załączył im te zdjęcia, a także - jeśli znajdziesz - numery seryjne obu tych myszy. Niech ta pomoc techniczna da znać, czy wszystko jest OK. Jeśli nie znajdziesz do niej kontaktu, to poproś o niego na profilu Logitecha na Facebooku.

  • 4 tygodnie później...
MMJ5XD
komentarz
komentarz (edytowane)

@FrogsterPL prawda, natomiast raczej nie w tym przypadku - logitech raczej nie robi zmian zostawiając tą samą nazwę - raczej coś w stylu logitech xxxx X a nie że robią zmianę i jest bez końcówki innej

 

  • Dobra wypowiedź 1
  • Rekomendowana odpowiedź
qustosz
komentarz
komentarz

Avans to ta sama firma co Mediaexpert. Ten sam magazyn jak przychodzi przez internet. Sprawdzałem bo monitor mam z mediaexpert, a myszke Logitech M650 z Avans i ten sam adres na fakturze. Na jednej fakturze logo Avans, na drugiej Mediaexpert, a adres ten sam.

  • 3 tygodnie później...
Mati667
komentarz
komentarz (edytowane)

Update w temacie: Myszka po wysłaniu na reklamację (z ustalonym zwrotem środków na konto) dotarła do magazynu lecz na pieniądze czekam już ponad miesiąc :))) 

 

Po dłuższym rozpatrzeniu jestem na sto procent pewny że była ona nieoryginalna. Ten sam model bez problemu zakupiłem w sklepie Euro (jest on identyczny jak zmęczonym już życiem poprzednik) i nie zauważyłem w nim żadnych nieprawidłowości. Producent na pewno nie wprowadzał żadnych znaczących zmian więc czemu miała by się różnić heh 

 

Owa sytuacja jak się okazuje jest standardem w sklepie Avans, mam na myśli dostarczanie produktów nie zgodnych z opisem lub nie sprawnych, a potem problem z ich reklamacją i ogólną obsługą klienta. Mogę winić tylko siebię że nie zorientowałem się w opinniach wcześniej, obawiam się że z gotówką mogę się pożegnać lecz zawsze jest to nie droga lekcja na przyszłośc aby przestrzegać się niektórych sklepów i zwracać większą uwagę przy zakupach. Nie polecam danego sklepu i całej sieci Terg sa, omijać szerokim łukiem! 

 

 

Czytającym życze miłego "wieczoru" : D 

 

qustosz
komentarz
komentarz

Jeżeli reklamowałeś z tytułu Rękojmi to do 14 dni powinieneś dostać odpowiedź od Sprzedawcy. Z tytułu Rękojmi skłąda się reklamacje TYLKO u sprzedawcy. Serwis przytjął jako reklamację na gwarancji, a tu terminu w zasadzie żadnego nie mają, teoretycznie 30 dni. W Rękojmi jeżeli nie dostaniesz pisemnej odpowiedzi listem poleconym, piorytet lub maile PDF z autografem, o decyzji czy uznali twoje żadanie u Sprzedawcy czy co innego proponują to 15 dnia twoje żądanie jest bez dyskusyjne i mają oddac kasę.

Ja tak ostatnio w Mediamarkt reklamowałęm router Asusa z tytułu Rękojmi. 14 dnia dostałęm pismo od nich na maila, że nie da się naprawić, wada favryczna i zwrot kaski.

Wciąż szukasz rozwiązania problemu? Napisz teraz na forum!

Możesz zadać pytanie bez konieczności rejestracji - wystarczy, że wypełnisz formularz.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Strona wykorzystuje pliki cookies w celu prawidłowego świadczenia usług i wygody użytkowników. Warunki przechowywania i dostępu do plików cookies możesz zmienić w ustawieniach przeglądarki.