x-kom hosting

Msi b250 pro vdh

Mogeto
komentarz
komentarz

Będzie pasować.  Radiator jest opcjonalny.

AudiAWX
komentarz
komentarz

Twoja płyta nie jest w stanie docierać go na maxa więc da radę i bez.

FlorekGamer
komentarz
komentarz

@Mogeto a czy poleciłbyś jakiś radiator dobry do 50 pln ? pozdrawiam i dziękuje

FlorekGamer
komentarz
komentarz

@AudiAWX nie chodzi mi o to zeby byl lepszy a zeby temperatury nie sprawily ze bedzie wolniej chodzil ? jeśli to mi nie grozi no to sam dysk zamontuje? a powiedz mi czy ten zapis i wysyl moja plyta obsluzy ? tzn te 3000 mb na sekunde ?

AudiAWX
komentarz
komentarz

3x4 to się w cywilnym użytkowaniu tak strasznie nie grzeje. Nie widziałem u siebie więcej niż 60°

6ee16fcc8dc2c8a473661df409421733.jpg

Jak Ci jakiś HWiNFO pokaże że masz 80 to sobie dokupisz radiator, to nie problem.

FlorekGamer
komentarz
komentarz

@AudiAWX a mógłbyś mi powiedzieć czy ta moja płyta obsłuży zapis i odczyt 3000 mb ? wiem ze pokazales ss ale jestem totalnym laikiem i nie rozumiem tego ? wybacz

FlorekGamer
komentarz
komentarz

@AudiAWX a powiedz mi taka rzecz, ogladalem zdjecie mojej plyty glownej ,czy kazdy radiator bedzie do niej pasował ? miedzy slotem na karte graficzna a slotem na dysk malo miejsca jest, moglbys zerknąć ? model plyty to msi b250 pro vdh ? pozdrawiam ewentualnie jakie max wymiary wybrac

i jakbyś polecał to ja nie korzystam z allegro , korzystam z morele komputronik media expert , rtv

AudiAWX
komentarz
komentarz

Ciężko mi tak kombinować.
Ale Zasadniczo te dwa co podałem to pasują wszędzie bo to właśnie takie kompaktowe wersje, znaczy wąskie.

FlorekGamer
komentarz
komentarz

@AudiAWX  mam szybkie pytanko do dysku m2 chce dokupić chłodzenie be quiet mc1 pro ale okazało się ze mam slot m2 pod kartą graficzną , czy to ma racje bytu i sie zmieści ?

 

DSC_0516.JPG

AudiAWX
komentarz
komentarz

Musisz sobie sam zmierzyć. 15 mm ma chłodzenie plus to co dysk odstaje od płyty.

 

https://www.bequiet.com/pl/accessories/2252