majorcom utworzono 17 lutego 2023 utworzono 17 lutego 2023 Witam. Mam problem z laptopem po zainstalowaniu Bitdefender z strony producenta i aktywowaniu, system sam się restartuje co minutę jak jest podłączony do internetu, czy to lan czy wifi tak samo go restartuje cały czas. skanowałem Adwcleane i Bitdefenderem ale za wiele nie znalazł więc nie pomogło. W zaawansowanych ustawieniach podczas uruchamiania W10 zaznaczyłem opcję F9 żeby automatycznie nie restartował się po błędzie, Ale nic to nie dało. Additional - https://pastebin.com/EWU7Aum9 FRST - https://pastebin.com/QPW2FkhK Shortcut - https://pastebin.com/WbChpiqq
toska78 komentarz 17 lutego 2023 komentarz 17 lutego 2023 (edytowane) Te błędy (z wykrzyknikiem) są istotniejsze więc sprawdź informacje zawarte w ich opisach. Nie do końca został odinstalowany poprzedni antywirus (Eset Security) i wciąż są aktywne jego komponenty jak usługa i sterowniki. Użyj dedykowanego narzędzia producenta do usunięcia pozostałości Eseta w trybie awaryjnym mój link.
Rekomendowana odpowiedź majorcom komentarz 17 lutego 2023 Autor Rekomendowana odpowiedź komentarz 17 lutego 2023 (edytowane) Odinstalowywałem programem Revo Unistaller, myślałem że wszystko usunął. Dzięki spróbuję tym z linku przez tryb awaryjny. a Tu podsyłam link do screenów z zdarzeniami wykrzyknikiem który miały czas bliski do restartu systemu po podłączeniu internetu do laptopa. Wiele nie rozumiem tych błędów i kodów... Edit: Nie wiem czy do końca usunęło pozostałości, umieszczam log z eset unistaller https://pastebin.com/JbHaHCqz O dziwo już 10 minut internet podłączony i w trybie awaryjnym nie resetuje systemu co minutę . Więc chyba coś w sterownikach/usługach siedzi?
toska78 komentarz 17 lutego 2023 komentarz 17 lutego 2023 (edytowane) Mogły się gryźć komponenty 2 antywirusów w trybie normalnym i przez błędy komputer się restartował a wiadomo że w awaryjnym antywirusy nie działają więc nie ma konfliktów żadnych (działają tylko podstawowe usługi i sterowniki systemowe). Zrób i podaj nowe logi z FRST, oczywiście w trybie normalnym systemu. Będzie wiadomo czy usuwanie było skuteczne.
majorcom komentarz 17 lutego 2023 Autor komentarz 17 lutego 2023 @toska78 Muszę pobrać obraz iso w10 na pendrive bo nie mogę odpalić laptopa teraz po wyjsciu z trybu awaryjnego, ciągle sięresetuje pokazując tylko logo producenta laptopa. może uda się naprawa z pendrive
majorcom komentarz 18 lutego 2023 Autor komentarz 18 lutego 2023 Niestety system padł, żadna naprawa nie pomogła, ale to już napiszę nowy temat w dziale. windows
majorcom komentarz 19 lutego 2023 Autor komentarz 19 lutego 2023 Udało się przywrócić system do życia przez odbudowanie mbr na dysku z poradnika youtube. Po przywróceniu systemu, odpaleniu i uruchomieniu internetu laptop znowu restart zrobił, po ponownym uruchomieniu odinstalowałem Bitdefendera i problem zniknął z restartem i podłączonym netem. Najwidoczniej ten Antywirus nie jest dobry, lub jest za dobry Obejdzie się bez niego. Zrobiłem logi ponownie. FRST - https://pastebin.com/tXzuKbUX Addition - https://pastebin.com/7N8MACZ2 Shortcut - https://pastebin.com/qZL9TQKs 1
toska78 komentarz 19 lutego 2023 komentarz 19 lutego 2023 Wszystko się usunęło, oprócz wpisów (kluczy rejestru) odpadkowych. Uruchom FRST a następnie (poprzez skrót klawiszowy CTRL + Y) otwórz notatnik systemowy. Wklej w nim poniższą zawartość: Cytuj AV: ESET Security (Enabled - Up to date) {DF8BEACB-94C9-218A-73AD-A78362A8C516} AV: ESET Security (Disabled - Out of date) {89B55CC4-3881-78B2-11E2-479AE0371896} FW: ESET Zapora (Disabled) {E7B06BEE-DEA6-20D2-58F2-0EB69C7B826D} FW: ESET Zapora (Disabled) {B18EDDE1-72EE-79EA-3ABD-EEAF1EE45FED} ContextMenuHandlers1: [ESET Security Shell] -> {B089FE88-FB52-11D3-BDF1-0050DA34150D} => -> Brak pliku ContextMenuHandlers2: [ESET Security Shell] -> {B089FE88-FB52-11D3-BDF1-0050DA34150D} => -> Brak pliku ContextMenuHandlers6: [ESET Security Shell] -> {B089FE88-FB52-11D3-BDF1-0050DA34150D} => -> Brak pliku Poprzez skrót klawiszowy CTRL + S (albo przez Plik -> Zapisz) zapisz zmiany w notatniku a następnie w FRST kliknij na Napraw. 1
majorcom komentarz 19 lutego 2023 Autor komentarz 19 lutego 2023 Dziękuję wszystko z tej listy usunięte.
Wciąż szukasz rozwiązania problemu? Napisz teraz na forum!
Możesz zadać pytanie bez konieczności rejestracji - wystarczy, że wypełnisz formularz.