majorcom utworzono 17 lutego 2023 utworzono 17 lutego 2023 Witam. Mam problem z laptopem po zainstalowaniu Bitdefender z strony producenta i aktywowaniu, system sam się restartuje co minutę jak jest podłączony do internetu, czy to lan czy wifi tak samo go restartuje cały czas. skanowałem Adwcleane i Bitdefenderem ale za wiele nie znalazł więc nie pomogło. W zaawansowanych ustawieniach podczas uruchamiania W10 zaznaczyłem opcję F9 żeby automatycznie nie restartował się po błędzie, Ale nic to nie dało. Additional - https://pastebin.com/EWU7Aum9 FRST - https://pastebin.com/QPW2FkhK Shortcut - https://pastebin.com/WbChpiqq
toska78 komentarz 17 lutego 2023 komentarz 17 lutego 2023 (edytowane) Te błędy (z wykrzyknikiem) są istotniejsze więc sprawdź informacje zawarte w ich opisach. Nie do końca został odinstalowany poprzedni antywirus (Eset Security) i wciąż są aktywne jego komponenty jak usługa i sterowniki. Użyj dedykowanego narzędzia producenta do usunięcia pozostałości Eseta w trybie awaryjnym mój link. Edytowane 17 lutego 2023 przez toska78
Rekomendowana odpowiedź majorcom komentarz 17 lutego 2023 Autor Rekomendowana odpowiedź komentarz 17 lutego 2023 (edytowane) Odinstalowywałem programem Revo Unistaller, myślałem że wszystko usunął. Dzięki spróbuję tym z linku przez tryb awaryjny. a Tu podsyłam link do screenów z zdarzeniami wykrzyknikiem który miały czas bliski do restartu systemu po podłączeniu internetu do laptopa. Wiele nie rozumiem tych błędów i kodów... Edit: Nie wiem czy do końca usunęło pozostałości, umieszczam log z eset unistaller https://pastebin.com/JbHaHCqz O dziwo już 10 minut internet podłączony i w trybie awaryjnym nie resetuje systemu co minutę . Więc chyba coś w sterownikach/usługach siedzi? Edytowane 17 lutego 2023 przez majorcom usuniecie eset
toska78 komentarz 17 lutego 2023 komentarz 17 lutego 2023 (edytowane) Mogły się gryźć komponenty 2 antywirusów w trybie normalnym i przez błędy komputer się restartował a wiadomo że w awaryjnym antywirusy nie działają więc nie ma konfliktów żadnych (działają tylko podstawowe usługi i sterowniki systemowe). Zrób i podaj nowe logi z FRST, oczywiście w trybie normalnym systemu. Będzie wiadomo czy usuwanie było skuteczne. Edytowane 17 lutego 2023 przez toska78
majorcom komentarz 17 lutego 2023 Autor komentarz 17 lutego 2023 @toska78 Muszę pobrać obraz iso w10 na pendrive bo nie mogę odpalić laptopa teraz po wyjsciu z trybu awaryjnego, ciągle sięresetuje pokazując tylko logo producenta laptopa. może uda się naprawa z pendrive
majorcom komentarz 18 lutego 2023 Autor komentarz 18 lutego 2023 Niestety system padł, żadna naprawa nie pomogła, ale to już napiszę nowy temat w dziale. windows
majorcom komentarz 19 lutego 2023 Autor komentarz 19 lutego 2023 Udało się przywrócić system do życia przez odbudowanie mbr na dysku z poradnika youtube. Po przywróceniu systemu, odpaleniu i uruchomieniu internetu laptop znowu restart zrobił, po ponownym uruchomieniu odinstalowałem Bitdefendera i problem zniknął z restartem i podłączonym netem. Najwidoczniej ten Antywirus nie jest dobry, lub jest za dobry Obejdzie się bez niego. Zrobiłem logi ponownie. FRST - https://pastebin.com/tXzuKbUX Addition - https://pastebin.com/7N8MACZ2 Shortcut - https://pastebin.com/qZL9TQKs 1
toska78 komentarz 19 lutego 2023 komentarz 19 lutego 2023 Wszystko się usunęło, oprócz wpisów (kluczy rejestru) odpadkowych. Uruchom FRST a następnie (poprzez skrót klawiszowy CTRL + Y) otwórz notatnik systemowy. Wklej w nim poniższą zawartość: Cytuj AV: ESET Security (Enabled - Up to date) {DF8BEACB-94C9-218A-73AD-A78362A8C516} AV: ESET Security (Disabled - Out of date) {89B55CC4-3881-78B2-11E2-479AE0371896} FW: ESET Zapora (Disabled) {E7B06BEE-DEA6-20D2-58F2-0EB69C7B826D} FW: ESET Zapora (Disabled) {B18EDDE1-72EE-79EA-3ABD-EEAF1EE45FED} ContextMenuHandlers1: [ESET Security Shell] -> {B089FE88-FB52-11D3-BDF1-0050DA34150D} => -> Brak pliku ContextMenuHandlers2: [ESET Security Shell] -> {B089FE88-FB52-11D3-BDF1-0050DA34150D} => -> Brak pliku ContextMenuHandlers6: [ESET Security Shell] -> {B089FE88-FB52-11D3-BDF1-0050DA34150D} => -> Brak pliku Poprzez skrót klawiszowy CTRL + S (albo przez Plik -> Zapisz) zapisz zmiany w notatniku a następnie w FRST kliknij na Napraw. 1
majorcom komentarz 19 lutego 2023 Autor komentarz 19 lutego 2023 Dziękuję wszystko z tej listy usunięte.
Wciąż szukasz rozwiązania problemu? Napisz teraz na forum!
Możesz zadać pytanie bez konieczności rejestracji - wystarczy, że wypełnisz formularz.