x-kom hosting

Powtarzający się komunikat "Połączenie nie jest prywatne"

Przejdź do rekomendowanej odpowiedzi Autor: nivalis ,
nivalis
utworzono
utworzono (edytowane)

1. Kto jest Twoim operatorem?  ORANGE

2. Jaki masz sposób podłączenia do domu: mobilny

3. Jaki masz w domu sprzęt operatora? brak

4. Jaki jest producent i model Twojego sprzętu (Tp-link TL-MR6400 i MiRouter 4A Giga version)

5. Łączysz się po kablu czy wifi? Problem występuje zarówno po kablu jak i wifi 

6. Problem występuje na jednym czy na kilku urządzeniach? Na jednym

 

Od kilku miesięcy obserwuje stale powracający problem -  przeglądarka co chwilę blokuje wejście na przeróżne strony internetowe (zupełnie zwyczajne, nie jakieś szemrane), wyświetlając komunikat "Połączenie nie jest prywatne" lub zamiennie dwa inne komunikaty (załączam screeny). Problem występuje wyłącznie na jednym komputerze i wyłącznie na jednej sieci. Mam internet mobilny od Orange, karta sieciowa włożona jest do routera TP-link, do niego podpięty jest kablem MiRouter, który powtarza sygnał na drugim piętrze mieszkania - problem pojawia się przy podłączeniu i do jednego i do drugiego routera, zarówno po kablu jak i po wifi. (Internet w telefonie mam również z Orange, ale kiedy robię z niego hotspot problem nie występuje).

 

Problem pojawiał się na przeglądarce Chrome (przeinstalowanie nie pomogło), znajomy zasugerował żeby spróbować z inną przeglądarką. Zainstalował Brave i problem zniknął (choć w Chrome wciąż się powtarzał) - ale tylko na około miesiąc (sic!). Spróbowałam wówczas równocześnie otworzyć daną stronę w obu przeglądarkach - na obu błąd wyskakiwał jednocześnie. Zainstalowałam trzecią przeglądarkę (Opera) i sytuacja się powtórzyła - przez około miesiąc było ok, teraz jest dokładnie to samo... Zainstalowałam CCleanera i wyczyściłam pamięć podręczną i cookies - nie pomogło... Będę wdzięczna za sugestie, co jeszcze mogę zrobić.

1.jpg

2.jpg

3.jpg

toska78
komentarz
komentarz (edytowane)

Sprawdzane były punkty 2, 5 i 9 z tego poradnika? Pamięć cache i cookies najlepiej wyczyścić z poziomu ustawień samej przeglądarki mój link.

gavron7
komentarz
komentarz

1. stara przegladarka

2. zly czas systemowy

3. cache przegladarki

nivalis
komentarz
komentarz

@toska78 tak, próbowałam tych rozwiązań, nie pomogły. wyczyściłam też cache z poziomu przeglądarki - również nic nie dały

 

@gavron7 tak jak pisałam, zainstalowanie nowej przeglądarki pomaga, ale tylko na około miesiąc. synchronizowałam czas systemowy i czyściłam cache, nie pomogło

  • 2 tygodnie później...
nivalis
komentarz
komentarz

Czy ktoś jeszcze ma jakiś pomysł? Próbowałam wszystkich punktów z poradnika zalinkowanego przez @toska78 , niestety nic nie pomogło...

  • Rekomendowana odpowiedź
nivalis
komentarz
komentarz

Zgodnie z sugestią @Bromidum zmieniłam serwer DNS na Quad9 → https://www.youtube.com/embed/aujUl3yt6nM?autoplay=1 (podstawowy 9.9.9.9, zapasowy 149.112.112.112) i udało się rozwiązać problem!

Dziękuję za pomoc :)

  • Super 1

Wciąż szukasz rozwiązania problemu? Napisz teraz na forum!

Możesz zadać pytanie bez konieczności rejestracji - wystarczy, że wypełnisz formularz.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Strona wykorzystuje pliki cookies w celu prawidłowego świadczenia usług i wygody użytkowników. Warunki przechowywania i dostępu do plików cookies możesz zmienić w ustawieniach przeglądarki.