x-kom hosting

Router na kartę SIM

BecikM
utworzono
utworzono

Hej,
chciałabym móc pracować zdalnie na działce, gdzie jest dosyć słaby zasięg, chociaż są miejsca gdzie jest LTE. Poszukuję routera, do którego wsadzę kartę SIM i będzie łapał neta lepiej niż to robi telefon. Puszczę sobie neta po wifi i mam nadzieję, że uda się prowadzić rozmowy przez Teams. Kompletnie nie znam się na takim sprzęcie. Wiem, że najlepszy sygnał w okolicy ma Plus. Czy możecie polecić jakiś router? Ciężko mi nawet napisać jaki budżet, nie wiem na jaki wydatek się szykować. Chcę, żeby sprzęt działał i w sumie jest to inwestycja na dłużej, więc nie musi to być jakaś najtańsza opcja byle działała :) Chyba, że jest jakiś inny sposób na wyłapanie sygnału LTE to też się chętnie dowiem :) 

anioł2009
komentarz
komentarz

Może huawei b593 z dodatkowymi antenami ?  Używałem go w Warszawie jak miałem problem z zasięgiem i sprawdził sie idealnie no ale to miasto.Musi być zasilany z sieci.

Te przenośne na akumulator długo nie trzymają.

Wszystko zależy też jak daleko masz do btsa i czy są przeszkody naturalne na linii ruter-bts. Od tego zależy w jaką antene będziesz musiał zainwestować.

W tej kwestii lepiej temat ogarnia Kolega @gavron7 może coś Ci doradzi.

 

BecikM
komentarz
komentarz

Zasilanie z sieci nie jest problemem. BTS jest w odległości 2km, po drodze jest jakieś 600m lasu, teren płaski.

  • 1 miesiąc później...
BecikM
komentarz
komentarz

Hej, wracam z tematem, bo sezon działkowy się zbliża. @gavron7 pomożesz mi?  :prosi:
Wyżej dostałam już propozycję modelu routera, ale to jeszcze jakieś anteny do tego trzeba. Ja to niestety jestem zielona w te klocki a zamarzyło mi się pracować z działeczki :)  Czekam na pytania, jeśli potrzeba więcej info ;) 

Wciąż szukasz rozwiązania problemu? Napisz teraz na forum!

Możesz zadać pytanie bez konieczności rejestracji - wystarczy, że wypełnisz formularz.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie