x-kom hosting

Prośba sprawdzenia logów

Vaximir
utworzono
utworzono

Witam mam pewien problem. Po kliknięciu "Uruchom Ponownie"  na ekranie w komputera kółeczko systemowe kręci się z 5 min.

I dopiero wtedy ekran gaśnie i uruchamia się ponownie, wcześniej trwało to kilka sekund.

Dodam, że system jest zainstalowany na SSD. Prosiłbym o sprawdzenie logów

FRST.txt Shortcut.txt Addition.txt

toska78
komentarz
komentarz

Wydaje się że to spowolnione działanie komputera przy ponownym rozruchu może być spowodowane poniższymi błędami w dzienniku zdarzeń:

 

Cytuj

Error: (02/04/2023 06:23:39 PM) (Source: Microsoft-Windows-LoadPerf) (EventID: 3011) (User: ZARZĄDZANIE NT)
Description: Unloading the performance counter strings for service WmiApRpl (WmiApRpl) failed. The first DWORD in the Data section contains the error code.

Error: (02/04/2023 06:23:39 PM) (Source: Microsoft-Windows-LoadPerf) (EventID: 3012) (User: ZARZĄDZANIE NT)
Description: The performance strings in the Performance registry value is corrupted when process Performance extension counter provider. The BaseIndex value from the Performance registry is the first DWORD in the Data section, LastCounter value is the second DWORD in the Data section, and LastHelp value is the third DWORD in the Data section.

 

Zobacz czy na te błędy pomoże tutorial z tego linka. Wiersz poleceń uruchom jako administrator.

 

Poza tym uruchom FRST a następnie (poprzez skrót klawiszowy CTRL + Y) otwórz notatnik systemowy. Wklej w nim poniższą zawartość:

 

Cytuj

HKU\S-1-5-21-2072244979-3976695366-2244770642-1002\...\Run: [GalaxyClient] => [X]
Task: {02E4B649-80B1-476C-93A0-0D41B4FCF2FD} - System32\Tasks\IUM-F1E24CA0-B63E-4F13-A9E3-4ADE3BFF3473 => C:\Program Files (x86)\Intel\Intel(R) Update Manager\bin\iumsvc.exe --automatic (Brak pliku)
S2 uhssvc; "C:\Program Files\Microsoft Update Health Tools\uhssvc.exe" [X]

 

Poprzez skrót klawiszowy CTRL + S (albo przez Plik -> Zapisz) zapisz zmiany w notatniku a następnie w FRST kliknij na Napraw.

Vaximir
komentarz
komentarz

Niestety powyższy poradnik nie usunął błędu z uruchamianiem. Dodatkowo wrzucam fixlog

Fixlog.txt

toska78
komentarz
komentarz

A co się wyświetliło po wykonaniu tego polecenia w cmd?

Vaximir
komentarz
komentarz

To samo co na tym screenie. Nie wiem gdzie może byc problem

image.png.560c327544ff4c0604a67beb8f75acee.png

toska78
komentarz
komentarz (edytowane)

Czyli polecenie się wykonało pomyślnie. Jeśli to nic nie dało, można np. sprawdzić czy wyłączenie antywirusa zewnętrznego pomoże na ten wydłużony restart komputera.

Edytowane przez toska78
Vaximir
komentarz
komentarz

Niestety nadal nic. Dodam, że podczas procesu uruchamiania świeci się kontrolka od dysku jakby cały czas pracował. Właśnie sprawdziłem kondycje dysku i być może w tym leży problem, ponieważ ma 78% efektywności

image.png.45a8d79c17aeb56169e707c92076bccf.png

toska78
komentarz
komentarz

Może jeszcze Pani moderator @Niebieska spojrzy i oceni  ten smart dysku bo nie wiem czy np. parametr AA może niepokoić. Skoro wyłączenie antywirusa zewn. nie pomogło można testowo sprawdzić czy cokolwiek da odłączenie pozostałych dysków i pozostawienie podłączonego tylko dysku systemowego.

  • Dobra wypowiedź 1
Niebieska
komentarz
komentarz

Mało tych parametrów, autor wątku niech pilnuje właśnie parametru AA bo oznacza on uszkodzone sektory. Póki dysk będzie miał jakieś rezerwowe to nie będzie tragedii, ale tu niestety ten parametr o tym mówiąc nie występuje. 

Bromidum
komentarz
komentarz (edytowane)

Spróbujemy wykonać rozszerzoną kosmetykę. Sprawdzimy też czy skanery coś wykryją. ;) 

1. Wykonaj profilaktyczne skanowanie:

  • RogueKiller Anti Malware 
    Zalecane pobranie wersji przenośnej (portable). Przed uruchomieniem pełnego skanowania należy włączyć w ustawieniach bezsygnaturowy „moduł MaIPE (BETA)”; opcjonalnie „skanuj z pełną wydajnością” (ustawienia → ustawienia skanowania).    
     
  • AdwCleaner
    Po skończonym skanowaniu pomiń linie oznaczone jako preinstalowane.
 Resztę odnalezionych elementów przenieś do kwarantanny. 

 

2. Odinstaluj:

- µTorrent (zamień na qBittorent)  

- Windscribe (dodatkowe uwagi)

 

3. Uruchom FRST/FRST64.exe, wciśnij kombinację klawiszy ctrl + y. Otworzy się notatnik, do którego wklej zawartość skryptu. Zamknij i zapisz. W FRST kliknij „napraw” →


SystemRestore: On 
CloseProcesses:
CreateRestorePoint:

HKU\S-1-5-21-2072244979-3976695366-2244770642-1002\...\Run: [Free Download Manager] => C:\Users\Empire\AppData\Local\Softdeluxe\Free Download Manager\fdm.exe [4441600 2020-09-04] (Softdeluxe) [Brak podpisu cyfrowego]
HKU\S-1-5-21-2072244979-3976695366-2244770642-1002\...\Run: [Windscribe] => C:\Program Files (x86)\Windscribe\Windscribe.exe [10106544 2019-01-19] (Windscribe Limited -> Windscribe Limited)
HKU\S-1-5-21-2072244979-3976695366-2244770642-1002\...\Run: [MicrosoftEdgeAutoLaunch_5D0E78A538C2AE9018750A73C6C39141] => "C:\Program Files (x86)\Microsoft\Edge\Application\msedge.exe" --no-startup-window --win-session-start /prefetch:5 [4188576 2023-01-26] (Microsoft Corporation -> Microsoft Corporation)

Task: {02E4B649-80B1-476C-93A0-0D41B4FCF2FD} - System32\Tasks\IUM-F1E24CA0-B63E-4F13-A9E3-4ADE3BFF3473 => C:\Program Files (x86)\Intel\Intel(R) Update Manager\bin\iumsvc.exe --automatic (Brak pliku)
Task: {8ACDA6A4-CE8A-4CE2-B7AE-B35F0358D249} - System32\Tasks\Mozilla\Firefox Default Browser Agent 308046B0AF4A39CB => C:\Program Files\Mozilla Firefox\default-browser-agent.exe [711072 2023-01-21] (Mozilla Corporation -> Mozilla Foundation)
Task: {B0E40029-9F32-4868-A7E5-364FD7AF6DD3} - System32\Tasks\Mozilla\Firefox Background Update 308046B0AF4A39CB => C:\Program Files\Mozilla Firefox\firefox.exe [661408 2023-01-21] (Mozilla Corporation -> Mozilla Corporation) -> --MOZ_LOG sync,prependheader,timestamp,append,maxsize:1,Dump:5 --MOZ_LOG_FILE C:\ProgramData\Mozilla-1de4eec8-1241-4177-a864-e594e8d1fb38\updates\308046B0AF4A39CB\backgroundupdate.moz_log --backgroundtask backgroundupdate
Task: C:\WINDOWS\Tasks\CreateExplorerShellUnelevatedTask.job => C:\WINDOWS\explorer.exe

Tcpip\Parameters: [DhcpNameServer] 192.168.1.1
Tcpip\..\Interfaces\{0d3ec7fe-963f-4aea-abd3-56a5e476912e}: [DhcpNameServer] 192.168.1.1
Tcpip\..\Interfaces\{2b03c14d-75c0-41ed-8f75-9f0468407c6e}: [DhcpNameServer] 192.168.8.1 192.168.8.1
Tcpip\..\Interfaces\{3127de26-46d5-4b7c-9c9e-bf10717c97f7}: [DhcpNameServer] 192.168.8.1 192.168.8.1
Tcpip\..\Interfaces\{74f5e6c6-a425-43f7-802a-b590b01e3c4e}: [DhcpNameServer] 87.204.204.204 62.233.233.233
Tcpip\..\Interfaces\{dafa5ad0-bc3c-4695-8e37-4459b963dadf}: [DhcpNameServer] 192.168.43.1

Edge Extension: (Brak nazwy) -> AutoFormFill_5ED10D46BD7E47DEB1F3685D2C0FCE08 => C:\Windows\SystemApps\Microsoft.MicrosoftEdge_8wekyb3d8bbwe\Assets\HostExtensions\AutoFormFill [nie znaleziono]
Edge Extension: (Brak nazwy) -> BookReader_B171F20233094AC88D05A8EF7B9763E8 => C:\Windows\SystemApps\Microsoft.MicrosoftEdge_8wekyb3d8bbwe\Assets\BookViewer [nie znaleziono]
Edge Extension: (Brak nazwy) -> LearningTools_7706F933-971C-41D1-9899-8A026EB5D824 => C:\Windows\SystemApps\Microsoft.MicrosoftEdge_8wekyb3d8bbwe\Assets\HostExtensions\LearningTools [nie znaleziono]
Edge Extension: (Brak nazwy) -> PinJSAPI_EC01B57063BE468FAB6DB7EBFC3BF368 => C:\Windows\SystemApps\Microsoft.MicrosoftEdge_8wekyb3d8bbwe\Assets\HostExtensions\PinJSAPI [nie znaleziono]
Edge HKU\S-1-5-21-2072244979-3976695366-2244770642-1001\SOFTWARE\Microsoft\Edge\Extensions\...\Edge\Extension: [llbjbkhnmlidjebalopleeepgdfgcpec] - C:\Program Files (x86)\Internet Download Manager\IDMEdgeExt.crx <nie znaleziono>
Edge HKU\S-1-5-21-2072244979-3976695366-2244770642-1002\SOFTWARE\Microsoft\Edge\Extensions\...\Edge\Extension: [llbjbkhnmlidjebalopleeepgdfgcpec] - C:\Program Files (x86)\Internet Download Manager\IDMEdgeExt.crx <nie znaleziono>
FF Extension: (IDM CC) - C:\Users\Empire\AppData\Roaming\IDM\idmmzcc5 [2020-09-23] [Przestarzałe] [Brak podpisu cyfrowego]
FF HKU\S-1-5-21-2072244979-3976695366-2244770642-1002\...\SeaMonkey\Extensions: [mozilla_cc2@internetdownloadmanager.com] - C:\Program Files (x86)\Internet Download Manager\idmmzcc2.xpi => nie znaleziono
C:\Users\Empire\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Extensions\cfhdojbkjhnklbpkdaibdccddilifddb
CHR HKLM-x32\...\Chrome\Extension: [aegnopegbbhjeeiganiajffnalhlkkjb]

S2 uhssvc; "C:\Program Files\Microsoft Update Health Tools\uhssvc.exe" [X]
HKU\S-1-5-21-2072244979-3976695366-2244770642-1002\...\Run: [GalaxyClient] => [X]


C:\Users\Admin\AppData\Roaming\Microsoft\Internet Explorer\Quick Launch\µTorrent.lnk
C:\ProgramData\Microsoft\Windows\Start Menu\Programs\Assassins Creed Rogue\Play Assassins Creed Rogue.lnk
C:\ProgramData\Microsoft\Windows\Start Menu\Programs\Assassins Creed Rogue\Uninstall.lnk
C:\ProgramData\Microsoft\Windows\GameExplorer\{00000000-0000-0000-0000-000000000000}\PlayTasks\0\Launch.lnk
C:\Users\Default\AppData\Roaming\Microsoft\Windows\Start Menu\Programs\OneDrive.lnk
C:\Users\defaultuser0\AppData\Roaming\Microsoft\Windows\Start Menu\Programs\OneDrive.lnk
C:\Users\Empire\Documents\Euro Truck Simulator 2\readme.rtf.lnk
C:\Users\Empire\AppData\Roaming\Microsoft\Windows\Start Menu\Programs\OneDrive.lnk
C:\Users\Empire\AppData\Roaming\Microsoft\Internet Explorer\Quick Launch\User Pinned\ImplicitAppShortcuts\26c8e4b9a90483d\Rockstar Games Launcher.lnk

ShellIconOverlayIdentifiers: [ OneDrive1] -> {BBACC218-34EA-4666-9D7A-C78F2274A524} =>  -> Brak pliku
ShellIconOverlayIdentifiers: [ OneDrive2] -> {5AB7172C-9C11-405C-8DD5-AF20F3606282} =>  -> Brak pliku
ShellIconOverlayIdentifiers: [ OneDrive3] -> {A78ED123-AB77-406B-9962-2A5D9D2F7F30} =>  -> Brak pliku
ShellIconOverlayIdentifiers: [ OneDrive4] -> {F241C880-6982-4CE5-8CF7-7085BA96DA5A} =>  -> Brak pliku
ShellIconOverlayIdentifiers: [ OneDrive5] -> {A0396A93-DC06-4AEF-BEE9-95FFCCAEF20E} =>  -> Brak pliku
ShellIconOverlayIdentifiers: [ OneDrive6] -> {9AA2F32D-362A-42D9-9328-24A483E2CCC3} =>  -> Brak pliku
ShellIconOverlayIdentifiers: [ OneDrive7] -> {C5FF006E-2AE9-408C-B85B-2DFDD5449D9C} =>  -> Brak pliku
ShellIconOverlayIdentifiers-x32: [ OneDrive1] -> {BBACC218-34EA-4666-9D7A-C78F2274A524} =>  -> Brak pliku
ShellIconOverlayIdentifiers-x32: [ OneDrive2] -> {5AB7172C-9C11-405C-8DD5-AF20F3606282} =>  -> Brak pliku
ShellIconOverlayIdentifiers-x32: [ OneDrive3] -> {A78ED123-AB77-406B-9962-2A5D9D2F7F30} =>  -> Brak pliku
ShellIconOverlayIdentifiers-x32: [ OneDrive4] -> {F241C880-6982-4CE5-8CF7-7085BA96DA5A} =>  -> Brak pliku
ShellIconOverlayIdentifiers-x32: [ OneDrive5] -> {A0396A93-DC06-4AEF-BEE9-95FFCCAEF20E} =>  -> Brak pliku
ShellIconOverlayIdentifiers-x32: [ OneDrive6] -> {9AA2F32D-362A-42D9-9328-24A483E2CCC3} =>  -> Brak pliku
ShellIconOverlayIdentifiers-x32: [ OneDrive7] -> {C5FF006E-2AE9-408C-B85B-2DFDD5449D9C} =>  -> Brak pliku
ContextMenuHandlers1: [ FileSyncEx] -> {CB3D0F55-BC2C-4C1A-85ED-23ED75B5106B} =>  -> Brak pliku
ContextMenuHandlers1: [BriefcaseMenu] -> {85BBD920-42A0-1069-A2E4-08002B30309D} =>  -> Brak pliku
ContextMenuHandlers4: [ FileSyncEx] -> {CB3D0F55-BC2C-4C1A-85ED-23ED75B5106B} =>  -> Brak pliku
ContextMenuHandlers6: [BriefcaseMenu] -> {85BBD920-42A0-1069-A2E4-08002B30309D} =>  -> Brak pliku
ContextMenuHandlers3: [{4A7C4306-57E0-4C0C-83A9-78C1528F618C}] -> {4A7C4306-57E0-4C0C-83A9-78C1528F618C} =>  -> Brak pliku


AlternateDataStreams: C:\ProgramData\Application Data:NT [40]
AlternateDataStreams: C:\ProgramData\Application Data:NT2 [810]
AlternateDataStreams: C:\Users\Empire\Dane aplikacji:00e481b5e22dbe1f649fcddd505d3eb7 [394]
AlternateDataStreams: C:\Users\Empire\AppData\Roaming:00e481b5e22dbe1f649fcddd505d3eb7 [394]
AlternateDataStreams: C:\Users\Public\AppData:CSM [476]
AlternateDataStreams: C:\Users\Public\Shared Files:VersionCache [476]

FirewallRules: [{5F700DA9-80C2-4B3A-AC18-4B354D1C0CDB}] => (Allow) LPort=9247
FirewallRules: [{59A0F147-F57E-493A-BC55-B8A166D8C14E}] => (Allow) LPort=9246
FirewallRules: [{FDAC2107-D029-47FA-9879-FEB2B587494A}] => (Allow) LPort=9245
FirewallRules: [{A8F564D6-F038-47F5-BB7D-90003029FA27}] => (Allow) LPort=9422
FirewallRules: [{5BB46E64-DD5F-4528-BD6B-A04E7F3AFE57}] => (Allow) LPort=8901
FirewallRules: [{04DAF2C5-AA0C-4F35-B418-F8E6E34AE0AB}] => (Allow) LPort=1900
FirewallRules: [{21EF3DBD-0638-4B1A-9A68-48CC456E9B43}] => (Allow) LPort=1900
FirewallRules: [{2D346794-C0C9-4E31-BE33-001BD3BCB5E0}] => (Allow) LPort=1980
FirewallRules: [{B17D8775-5AAA-491A-969E-1324A540E5DB}] => (Allow) LPort=9009
FirewallRules: [{ADEF39E1-D33E-4106-A9A8-D8F2B5E09ED2}] => (Allow) LPort=80
FirewallRules: [{731B6A56-1270-49E4-A3F3-A75608114526}] => (Allow) LPort=27015

Hosts:
EmptyEventLogs:
EmptyTemp:


 

Plik naprawczy przeznaczony jest tylko dla autora wątku!


Po wykonaniu skryptu i ponownym uruchomieniu załącz utworzony fixlog.txt

 

Edytowane przez Bromidum

Wciąż szukasz rozwiązania problemu? Napisz teraz na forum!

Możesz zadać pytanie bez konieczności rejestracji - wystarczy, że wypełnisz formularz.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Strona wykorzystuje pliki cookies w celu prawidłowego świadczenia usług i wygody użytkowników. Warunki przechowywania i dostępu do plików cookies możesz zmienić w ustawieniach przeglądarki.