Plati utworzono 22 stycznia 2023 utworzono 22 stycznia 2023 (edytowane) Witam, w programie Clickmeeting, którego można używać do wideokonferencji, od pewnego czasu nie wykrywa kamery i mikrofonu. Pojawia się komunikat, który wklejam poniżej. Mikrofon mi nie działa również na Skype (testowałem na Echo123). Co robić? Nie ma wirusów ani innego malware. Laptop, Windows 10 Edytowane 22 stycznia 2023 przez Plati
Anawa komentarz 22 stycznia 2023 komentarz 22 stycznia 2023 Cześć. Jak wyłączysz OBS to jest w porządku?
Anawa komentarz 23 stycznia 2023 komentarz 23 stycznia 2023 Wydaje mi się, że to wina którejś aplikacji. Wcześniej też tak miałem przez pewien czas, że Microsoft Teams nie wykrywał kamery (komunikat: używana przez inną aplikację). Koniec końców, samo się naprawiło albo przy okazji aktualizacji aplikacji.
Plati komentarz 25 stycznia 2023 Autor komentarz 25 stycznia 2023 @Anawa Raczej nie. Odinstalowałem nawet Skype, OBS i Clickmeeting, uruchomiłem komputer ponownie i zainstalowałem programy, potem znowu uruchomiłem ponownie i niestety nie pomogło. Chyba, że się umówimy na konkretną datę i godzinę i udostępnię ci AnyDesk i mi to zrobisz z poziomu mojego komputera?
Anawa komentarz 25 stycznia 2023 komentarz 25 stycznia 2023 Trudno będzie mi pomóc przez AnyDesk. Spróbuj jeszcze zobaczyć, czy wszystko jest w porządku z kamerą i mikrofonem z poziomu menedżera urządzeń i możesz wtedy zaktualizować sterownik albo odinstalować urządzenie i zainstalować ponownie. Być może to pomoże.
Wciąż szukasz rozwiązania problemu? Napisz teraz na forum!
Możesz zadać pytanie bez konieczności rejestracji - wystarczy, że wypełnisz formularz.