skala2006 utworzono 7 stycznia 2023 utworzono 7 stycznia 2023 Witam posiadam router/modem TP-Link TD-W8961N V4 co kilka minut wywala mi wysoki ping w sieci lokalnej tzn. gdy w konsoli windows pinguje adres ip routera czyli 192.168.1.1 to mam ok 3-4 ms ale po kilku minutach jest kilkaset, a nawet kilka tysięcy ms, jest tak przez kilka/kilkanaście sekund, a potem wszystko wraca do normy i tak w kółko. Bardzo proszę o pomoc w naprawie tego błędu. Dodam jeszcze, że sytuacja ma miejsce na wifi oraz na kablu. Router jest podłączony bezpośrednio do linii dostawcy, jest na nim zainstalowane fabrycznie oprogramowanie (kupiłem go ok. 3 tygodnie temu).
skala2006 komentarz 9 stycznia 2023 Autor komentarz 9 stycznia 2023 Po pierwsze to nie jest ten sam problem bo wtedy wywalało codziennie o tej samej godzinie a teraz wywala w randomowych momentach. Po drugie zrobiłem to co wysłałeś i nie podziałało. Internet mam z netii, kable telefoniczne.
gavron7 komentarz 9 stycznia 2023 komentarz 9 stycznia 2023 Skoro zrobiłeś to co wynika z tego co zrobiłeś? Jeśli chcesz jakiejkolwiek odpowiedzi to daj wyniki!
skala2006 komentarz 9 stycznia 2023 Autor komentarz 9 stycznia 2023 Tu są wyniki, w momencie kiedy występuje problem, podczas pingowania 192.168.1.1 dzieje się to co jest pokazane na 1 zdjęciu, czyli utrata pakietów i wysokie opóźnienia. To właśnie chce naprawić, problemy z połączeniem dalej zależą od netii, a nie ode mnie.
Wciąż szukasz rozwiązania problemu? Napisz teraz na forum!
Możesz zadać pytanie bez konieczności rejestracji - wystarczy, że wypełnisz formularz.