Mateusz77 utworzono 6 stycznia 2023 utworzono 6 stycznia 2023 Problem z podłączeniem drukarki HP LaserJet Pro M15w do komputera z systemem windows 11. Wszystkie ikony migają na drukarce, próbowałem dwóch kabli usb i nie wykrywa połączenia komputer. Drukarka znajduje się w trybie offline. Zainstalowałem najnowsze sterowniki ze strony HP. Przed formatem PC moja drukarka normalnie działała.
Gawel komentarz 6 stycznia 2023 komentarz 6 stycznia 2023 Rozumiem że drukarka jest zainstalowana tylko jest w trybie offline ?. Zobacz czy masz włączoną usługę Bufor wydruku
Mateusz77 komentarz 6 stycznia 2023 Autor komentarz 6 stycznia 2023 @Gawel bufor wydruku jest włączony, sprawdzałem to wcześniej. Przez menadżer zadań sprawdzałem i drukarka nie jest zainstalowana na komputerze mimo instalacji sterowników
Gawel komentarz 6 stycznia 2023 komentarz 6 stycznia 2023 Zobacz w panelu sterowania czy ją widać. Wiesz o tym że HP instaluje się sterowniki na odłączonym USB ? Na innym USB sprawdzałeś, nie kabel tylko gniazdo
Mateusz77 komentarz 6 stycznia 2023 Autor komentarz 6 stycznia 2023 @Gawel nie wykrywa tej drukarki. Sterowniki instalować przy wyłączonej drukarce?
Gawel komentarz 6 stycznia 2023 komentarz 6 stycznia 2023 Odłącz drukarkę i odinstaluj sterowniki. Dla pewności restart. Drukarka włączona ale nie podłączona kablem do drukarki, instalujesz sterowniki i sama poprosi o podłączenie kabla. Czasami tak bywa że nie potrafi wykryć drukarki i będzie bardzo długo instalować. To wtedy jeszcze raz to samo. Tylko pamiętaj żeby drukarka była włączona, bo może się sama wyłączyć (oszczędzanie energii)
Mateusz77 komentarz 6 stycznia 2023 Autor komentarz 6 stycznia 2023 Właśnie wychodzi komunikat aby podłączyć kabel: robię to ale nie wykrywa go
Gawel komentarz 6 stycznia 2023 komentarz 6 stycznia 2023 @Mateusz77 Spróbuj jeszcze raz wreszcie zaskoczy i wykryje. Do tego lektura deinstalacji sterowników https://h30434.www3.hp.com/t5/Printing-Errors-or-Lights-Stuck-Print-Jobs/Driver-removal-tool/td-p/7000362 Kiedyś był program do usuwania pozostałości ale on działa tylko na Win 7
Mateusz77 komentarz 6 stycznia 2023 Autor komentarz 6 stycznia 2023 @Gawel podpinam w każde gniazdo usb i nic
Gawel komentarz 6 stycznia 2023 komentarz 6 stycznia 2023 To anuluj instalację i podłącz włączoną drukarkę pod USB. Jeżeli wszystko działa to system sam powinien ją wykryć i zainstalować sterowniki i oprogramowanie ze sklepu MS. Jeżeli nie wykryje to jest problem z drukarką albo USB
Mateusz77 komentarz 6 stycznia 2023 Autor komentarz 6 stycznia 2023 @Gawel próbuję dodać ręcznie i też nie wyszukuje urządzenia, podpinam w każde gniazdo usb
Gawel komentarz 6 stycznia 2023 komentarz 6 stycznia 2023 Z tego co wyczytałem to drukarka ma WIFI. Może to jest problem. Spróbuj zresetować ustawienia drukarki Cytuj Drukarka HP Aby przywrócić ustawienia fabryczne w drukarce HP, należy wykonać po kolei kilka czynności. Gdy upewnimy się, że drukarka jest wyłączona, naciskamy i przytrzymujemy chwilę przycisk zasilania. Trzymając przycisk wciśnięty, naciskamy i przytrzymujemy przycisk „Anuluj”. Oba przyciski przytrzymujemy przez kilka sekund, po czym najpierw zwalniamy przycisk „Anuluj”, a po 3-4 sekundach zwalniamy również przycisk zasilania. Ustawienia fabryczne powinny zostać przywrócone.
Mateusz77 komentarz 6 stycznia 2023 Autor komentarz 6 stycznia 2023 (edytowane) @Gawel zrobiłem to i bez zmian. wszystkie ikonki migają. ikona od wifi powinna świecić na niebiesko i wtedy połączenie jest. Może to wina kabla usb? Edytowane 6 stycznia 2023 przez Mateusz77
AudiAWX komentarz 6 stycznia 2023 komentarz 6 stycznia 2023 Mam 2 różne hp lasery i odkąd mam windows 11 to dobrze banglają tylko przez Wi-Fi.Zainstaluj łajzę pełnym sterownikiem jako sieciowa.A jeszcze sprawdź na stronie hp czy nie ma jakiegoś czegoś do oprogramowania drukarki.
Mateusz77 komentarz 7 stycznia 2023 Autor komentarz 7 stycznia 2023 @AudiAWX nie mogę zainstalować bo drukarka jest w trybie offline a połączenie przez usb nie działa
Gawel komentarz 7 stycznia 2023 komentarz 7 stycznia 2023 Ten trójkąt z wykrzyknikiem co oznacza ? Sam sobie znalazłem, sprawdź błędy drukarki https://support.hp.com/pl-pl/document/ish_4904817-4530533-16
Mateusz77 komentarz 7 stycznia 2023 Autor komentarz 7 stycznia 2023 @Gawel ten trójkąt zawsze się świecił a mimo to drukarka normalnie drukowała wszystko. Nie wiem czemu nie może się teraz połączyć przez sieć wifi z komputerem i to jest problem.
Wciąż szukasz rozwiązania problemu? Napisz teraz na forum!
Możesz zadać pytanie bez konieczności rejestracji - wystarczy, że wypełnisz formularz.