x-kom hosting

Drugi monitor - praca i gry

Badmouse
utworzono
utworzono (edytowane)

Hej,

 

 

Od lutego zaczynam pracę zdalną i potrzebuje kupić drugi monitor. Do tej pory w biurze pracowałem na dwóch i już  się tak przyzwyczaiłem.

 

Aktualnie posiadam już jakiś stary monitor 24 calowy fhd. I używałbym go głównie do tego aby w tle odpalony był na nim jakiś mail, lub arkusze.

 

 

Nowy natomiast służyłby jako główny focus. Pracowałbym na nim na silniku unrel engine i czasami na unity. Po pracy służyłby do grania (ale nic hardkorowego/ e sportowego raczej for fun)

 

Aktualnie jestem przed upgradem sprzętu i siedzę na gtx 1060 msi gaming 6gb i jeszcze przez parę miesięcy będę na nim pracował.

 

 

 

Zrobiłem lekki reaserch i zastanawiam się nad tymi:

Samsung odyssey G4

Gigabyte G24F

IIYAMA G-Master GB2570HSU-B1 25

AOC 24G2SPU

LG 24" UltraGear 24GN650-B

Nie znam się zbytnio na monitorach,  dlatego liczę na Wasze rady. Być może wybrałem beznadziejne propozycje. Nie zależy mi na esportowym feelingu, a raczej na wygodzie. Mój budżet to do 1200 zł 

 

 

 

Wiem tylko tyle że nie warto brać 27 cali do FHD a na ten moment moja karta nie uciągnie WQHD

 

 

 

Karte planuje zmienić dopiero gdzieś za rok.

 

Dzięki:)

  • konto oficjalne
X-KOM
komentarz
komentarz

Cześć, 
 

Spośród tego co wymieniłeś zdecydowanie iiyama G-Master GB2570HSU. To kompletny IPS 144Hz w FHD. Tutaj prócz bardzo funkcjonalnej podstawy jest też wyjątkowo udany panel. 

Na tle konkurencji wyróżnia go kontrast, bo tutaj mierzony wynosi koło 1280:1, gdzie w pozostałych to koło 1050:1. Różnica jest i widać ja na czerniach. 

 

 

Zelazny
komentarz
komentarz (edytowane)

Posiadam IPS od Eizo, monitor gamingowy. Nigdy więcej nie kupię IPS. Wystarczy włączyć w Windows wyświetlanie nocne i suwak dać na 80-90%.