x-kom hosting

Skoki pingu w grze

Domin28
utworzono
utworzono

Witam 

Chciałem sprawdzic czy skoki pingu w grze Ark survival evolved są z winy serwera czy mojego internetu w tym celu uruchomiłem podczas gry ping na adres wp.pl no i nie zgubił pakietów ani nie było znaczących wzrostów opuznienia kiedy w grze ping wzrastał ale w tym czasie miałem też odpalony podgląd ethernetu i chciał bym zapytać czy takie coś jest normalne w przypadku skoku pingu w grze?

IMG_20221218_161812.jpg

IMG_20221218_175516.jpg

gavron7
komentarz
komentarz

zobacz skale....

Domin28
komentarz
komentarz

Niestety nie znam się na tym. O tym żeby zrobić ping do np. wp.pl podczas gry dowiedziałem się z forum, dlatego zapytałem czy takie zachowanie tej skali jest czymś normalnym czy świadczy o problemach po mojej stronie lub stronie serwera gry.

gavron7
komentarz
komentarz (edytowane)
4 godziny temu, Domin28 napisał:

O tym żeby zrobić ping do np. wp.pl podczas gry dowiedziałem się z forum

Na logikę pomyśl. Jedziesz autem nad morze, a sprawdzasz zakorkowanie trasy w góry. Ok, fajnie tylko.... Po co?

 

A co do skali to jeśli masz internet z początku lat 90tych to tak, wtedy Ci to przeszkadza.

 

 

Domin28
komentarz
komentarz

W takim razie czy jest jakiś sposób żeby sprawdzić czy takie nagłe skoki pingu w grze są spowodowane moim internetem? Takie skoki mam na prawie każdym serwerze w grze ale jest to jedyna gra gdzie coś takiego się dzieje(a przynajmniej jedyna gdzie jest to tak odczuwalne), z tego co się dowiedziałem inne osoby z serwera takiego problemu nie mają dlatego właśnie chciałbym to sprawdzić  

gavron7
komentarz
komentarz

najpierw

 

Domin28
komentarz
komentarz

1. Kto jest Twoim operatorem? młyn.net

2. Jaki masz sposób podłączenia do domu: 

 

b) radiowy

 

 

3. Jaki masz w domu sprzęt operatora? (zazwyczaj wypożyczony na czas trwania umowy, przeważnie dotyczy to pkt 2b i  2d) Podaj model i producenta sprzętu.:carrier poe adapter(UBI-POE-24-5),Anteny modelu nie znam.