Madmax960 utworzono 11 grudnia 2022 utworzono 11 grudnia 2022 Za każdym razem laptop uruchamia się ponownie i pojawia się taki komunikat . System nie chce się wcale uruchomić tylko co chwilę pojawia się to co w załączniku. Jak rozwiązać ten problem?
toska78 komentarz 11 grudnia 2022 komentarz 11 grudnia 2022 (edytowane) Podaj model laptopa. Jest możliwość wejścia do biosu? Jeśli tak sprawdź czy dysk systemowy jest poprawnie wykrywany. U mnie w domu jest stosunkowo stary już laptop Dell Latitude E6530. Laptop jest ustawiony na uśpienie po zamknięciu pokrywy i jest podłączony cały czas do zasilacza sieciowego. Niedawno była sytuacja że po otworzeniu pokrywy zamiast normalnej sesji pod windowsem, pokazał się czarny ekran startowy z informacją że system nie może się uruchomić. Jest dedykowane narzędzie, support assistant bodajże (działające bez uruchomionego windowsa), które sprawdza podzespoły laptopa pod kątem poprawnego działania. Widać było w nim że nie był wykrywany w ogóle wtedy dysk systemowy. Odłączyłem na jakiś czas zasilacz od sieci 2-3h i po tym czasie (po podłączeniu z powrotem zasilacza do sieci) system się uruchomił bez problemu. Trzeba było wcisnąć tylko F1 na ekranie startowym z tego co pamiętam. Zawsze tak jest z tym F1 przy normalnym restartowaniu czy włączaniu laptopa. 1
Madmax960 komentarz 11 grudnia 2022 Autor komentarz 11 grudnia 2022 (edytowane) Mój laptop to HP VICTUS 15, dodam jeszcze że jest nowy i zacząłem go używać od środy więc tym bardziej mnie to dziwi.Problem polega na tym że nie reaguje na naciskanie jakichkolwiek klawiszy , tylko dzieje się cały czas to samo bez zmian. Jednak po wciskaniu F1 wyświetliło się to co jest w załączniku,ale to są tylko informacje o laptopie i nic więcej to nie pomaga
toska78 komentarz 11 grudnia 2022 komentarz 11 grudnia 2022 U Ciebie pojawia się zapętlony niebieski ekran śmierci po włączeniu laptopa co sugeruje problem albo z dyskiem albo z systemem. Jak nie czujesz się na siłach i nie masz dużej wiedzy np. w kwestii reinstalacji systemu, i nie pomoże to o czym pisałem, oddaj go na serwis.
Madmax960 komentarz 11 grudnia 2022 Autor komentarz 11 grudnia 2022 A przez BIOS nie da się nic zrobić?Bo udało mi się do niego wejść
toska78 komentarz 11 grudnia 2022 komentarz 11 grudnia 2022 (edytowane) Pisałem, sprawdź poprawność wykrywania dysków, w szczególności systemowego jak jest 1.
Madmax960 komentarz 12 grudnia 2022 Autor komentarz 12 grudnia 2022 Zrobiłem test systemu i wszystko jak widać jest okej. Później pojawiło mi się że muszę wprowadzić klucz odzyskiwania aby przywrócić normalne działania. Jest problem w tym że na moim koncie Microsoft nie ma żadnego klucza i nie mam pojęcia jak go zdobyć
toska78 komentarz 12 grudnia 2022 komentarz 12 grudnia 2022 (edytowane) Czyli dysk (czy system) został niejako zablokowany przez funkcję BitLocker. Nigdy nie spotkałem się osobiście z sytuacją z powyższego zdjęcia więc mogę jedynie zaproponować sprawdzenie tego co podaje oficjalny support mój link.
hitpoint komentarz 12 grudnia 2022 komentarz 12 grudnia 2022 ciezko bedzie obejsc bitlokera samego wsobie ale mozesz probowac programami deszyfujacymi a nalepiej to znac klucz 1
Madmax960 komentarz 12 grudnia 2022 Autor komentarz 12 grudnia 2022 No właśnie ja nie wiem jak to zrobić,bo na moim koncie Microsoft nie ma klucza więc muszę kombinować w inny sposób
anioł2009 komentarz 12 grudnia 2022 komentarz 12 grudnia 2022 To laptop kupiony z jakiegos salonu play / plus ???
Madmax960 komentarz 12 grudnia 2022 Autor komentarz 12 grudnia 2022 Nie.Kupiłem tego laptopa przez stronę EURO RTV AGD
anioł2009 komentarz 12 grudnia 2022 komentarz 12 grudnia 2022 Dziwne, cos takiego widziałem przy sprzedanych lapkach z nieopłacanymi ratami od operatorów... ale z rtv agd ??? Spróbuj odzyskac klucz postepując zgodnie z info pokazanymi na tym screenie, czyli wejsc na stronę tam podaną ( z telefonu, laptopa) i wpisując ten klucz może obejdzie się bez zwrotu laptopa 1
superuserek komentarz 12 grudnia 2022 komentarz 12 grudnia 2022 utworz pendrajwa z windowsem i sprobuj zrobic format + ponowna instalacja 1
Madmax960 komentarz 12 grudnia 2022 Autor komentarz 12 grudnia 2022 @gemybs Oddałem laptopa koledze który zna się lepiej ode mnie i ma mi to zrobić. Zna ten sposób,tylko nie wiedział czy bym umiał to ogarnąć. Dzięki wielkie za pomoc
Wciąż szukasz rozwiązania problemu? Napisz teraz na forum!
Możesz zadać pytanie bez konieczności rejestracji - wystarczy, że wypełnisz formularz.