x-kom hosting

Pomocy laptop się nie uruchamia

Madmax960
utworzono
utworzono

Za każdym razem laptop uruchamia się ponownie i pojawia się taki komunikat . System nie chce się wcale uruchomić tylko co chwilę pojawia się to co w załączniku. Jak rozwiązać ten problem?

Snapchat-537669782.jpg

toska78
komentarz
komentarz (edytowane)

Podaj model laptopa. Jest możliwość wejścia do biosu? Jeśli tak sprawdź czy dysk systemowy jest poprawnie wykrywany. U mnie w domu jest stosunkowo stary już laptop Dell Latitude E6530. Laptop jest ustawiony na uśpienie po zamknięciu pokrywy i jest podłączony cały czas do zasilacza sieciowego. Niedawno była sytuacja że po otworzeniu pokrywy zamiast normalnej sesji pod windowsem, pokazał się czarny ekran startowy z informacją że system nie może się uruchomić. Jest dedykowane narzędzie, support assistant bodajże (działające bez uruchomionego windowsa), które sprawdza podzespoły laptopa pod kątem poprawnego działania. Widać było w nim że nie był wykrywany w ogóle wtedy dysk systemowy. Odłączyłem na jakiś czas zasilacz od sieci 2-3h i po tym czasie (po podłączeniu z powrotem zasilacza do sieci) system się uruchomił bez problemu. Trzeba było wcisnąć tylko F1 na ekranie startowym z tego co pamiętam. Zawsze tak jest z tym F1 przy normalnym restartowaniu czy włączaniu laptopa.

  • Dobra wypowiedź 1
Madmax960
komentarz
komentarz (edytowane)

Mój laptop to HP VICTUS 15, dodam jeszcze że jest nowy i zacząłem go używać od środy więc tym bardziej mnie to dziwi.Problem polega na tym że nie reaguje na naciskanie jakichkolwiek klawiszy , tylko dzieje się cały czas to samo bez zmian. Jednak po wciskaniu F1 wyświetliło się to co jest w załączniku,ale to są tylko informacje o laptopie i nic więcej to nie pomaga

Snapchat-1500075584.jpg

toska78
komentarz
komentarz

U Ciebie pojawia się zapętlony niebieski ekran śmierci po włączeniu laptopa co sugeruje problem albo z dyskiem albo z systemem. Jak nie czujesz się na siłach i nie masz dużej wiedzy np. w kwestii reinstalacji systemu, i nie pomoże to o czym pisałem, oddaj go na serwis.

Madmax960
komentarz
komentarz

A przez BIOS nie da się nic zrobić?Bo udało mi się do niego wejść 

toska78
komentarz
komentarz (edytowane)

Pisałem, sprawdź poprawność wykrywania dysków, w szczególności systemowego jak jest 1.

Madmax960
komentarz
komentarz

Zrobiłem test systemu i wszystko jak widać jest okej. Później pojawiło mi się że muszę wprowadzić klucz odzyskiwania aby przywrócić normalne działania. Jest problem w tym że na moim koncie Microsoft nie ma żadnego klucza i nie mam pojęcia jak go zdobyć 

Snapchat-1209050194.jpg

toska78
komentarz
komentarz (edytowane)

Czyli dysk (czy system) został niejako zablokowany przez funkcję BitLocker. Nigdy nie spotkałem się osobiście z sytuacją z powyższego zdjęcia więc mogę jedynie zaproponować sprawdzenie tego co podaje oficjalny support mój link.

hitpoint
komentarz
komentarz

ciezko bedzie obejsc bitlokera samego wsobie ale mozesz probowac programami deszyfujacymi a nalepiej to znac klucz

  • Dziękuję 1
Madmax960
komentarz
komentarz

No właśnie ja nie wiem jak to zrobić,bo na moim koncie Microsoft nie ma klucza więc muszę kombinować w inny sposób 

anioł2009
komentarz
komentarz

To laptop kupiony z jakiegos salonu play / plus ???

Madmax960
komentarz
komentarz

Nie.Kupiłem tego laptopa przez stronę EURO RTV AGD

anioł2009
komentarz
komentarz

Dziwne, cos takiego widziałem przy sprzedanych lapkach z nieopłacanymi ratami od operatorów... ale z rtv agd ???

 

Spróbuj odzyskac klucz postepując zgodnie z info pokazanymi na tym screenie, czyli wejsc na stronę tam podaną ( z telefonu, laptopa) i wpisując ten klucz może obejdzie się bez zwrotu laptopa

  • Dziękuję 1
superuserek
komentarz
komentarz

utworz pendrajwa z windowsem i sprobuj zrobic format + ponowna instalacja 

  • Dziękuję 1
Madmax960
komentarz
komentarz

@gemybs Oddałem laptopa koledze który zna się lepiej ode mnie i ma mi to zrobić. Zna ten sposób,tylko nie wiedział czy bym umiał to ogarnąć. Dzięki wielkie za pomoc 

Wciąż szukasz rozwiązania problemu? Napisz teraz na forum!

Możesz zadać pytanie bez konieczności rejestracji - wystarczy, że wypełnisz formularz.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Strona wykorzystuje pliki cookies w celu prawidłowego świadczenia usług i wygody użytkowników. Warunki przechowywania i dostępu do plików cookies możesz zmienić w ustawieniach przeglądarki.